יצרנית מוצרי הבשר טירת צבי, יוצאת במהלך חדשני במסגרתו יוכלו אנשים להתקשר או להתחבר דרך אתר אינטרנט ייעודי בכתובת
www.send-wich.co.il ולשלוח כריך עם הקדשה אישית ליקיריהם עד הבית/משרד או לכל מקום אחר.
במסגרת המבצע שימשך עשרה ימים ואשר כותרתו "אנשים טובים עושים דברים טובים" יוכלו גולשים לבחור כריך, מתוך ארבעה סוגי כריכים שתוכננו על-ידי שפים שונים ולשלוח אותו כמתנה למקורב או אהוב וזאת ללא כל תשלום.
במקביל לפעילות זאת הנעשית לרגל השקת המוצר החדש - פסטרמה פרגיות לבגט, יעלה סרט טלוויזיה חדש שהופק על-ידי פרסום גיתם BBDO.
השקת המוצר "פסטרמה פרגיות לבגט" באה בעקבות צורך של הצרכנים לפסטרמה שתתאים לגודל של לחמניה צרה או באגט. מוצר חדש זה ישווק הן ארוז על המדף והן במעדנייה לפי משקל.
פסטרמה פרגיות לבאגט עשוי מנתח שלם, דל שומן וללא תוספת מונוסדיום גלוטמט, ומשווק בחיתוך מיוחד המתאים לבאגט (פרוסה מאורכת יותר מהרגיל).
סך-הכל היקף כספי של עולם הנקניקים, הפסטרמה והקפואים עומד על 941 מיליון שקלים בשנה.
התפלגות המכר בין המדף למעדניה עומד על 43% למדף ו-57% למעדניה המהווים 70% מתוך השוק כולו. טירת צבי מובילה עם 35.6% נתח שוק במוצרי מדף, זוגלובק עם 24.8% ועוף טוב עם 19.1% נתח שוק.
הסרט מציג התכתבויות באמצעות מיילים בין חברה לחברה, נכדה לסבתא וכו'. באמצעות המיילים שולחים המכותבים כריכים לחבריהם. עוד יכלול המהלך, שעלותו כשלושה מיליון שקלים, דיול בנקודות המכירה וקמפיין עיתונות.
לדברי קלמן פסקה, מנהל השיווק של טירת צבי, תחום השיווק הוא מאוד דינמי. בשנים האחרונות הצרכן מחפש את החוויה שמלווה את המוצר. בסך-הכל ימי הפעילות צופה החברה לחלק 12 אלף כריכים מאדם לחברו. הפרויקט יבוצע על-ידי חברת קידום המכירות סופר פוש.
במסגרת אתר האינטרנט שיוקם לפרויקט, יוכלו הצרכנים לבחור כל עמותה אחרת שהם מעוניינים שתקבל מאות כריכים בחינם. העמותה שתקבל את מספר ההקלקות הגבוה ביותר, תזכה בקבלת הכריכים.