X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מזרחי-טפחות
▪  ▪  ▪

מזרחי-טפחות הנמצא בימים אלו בעיצומו של קמפיין חברתי גדול: "חודש המעבר למזרחי-טפחות", משיק עוד שירות מיוחד וחדשני לטובת לקוחותיו ולקוחות הבנקים האחרים. המדובר ב-ASK MI - זירה ייעודית מיוחדת שבה מומחי הבנק משיבים על שאלות הגולשים בנושאים כלכליים ופיננסיים וכן מפרסמים בלוגים בנושאים שונים המעסיקים את לקוחות המערכת הבנקאית.
כך, בין השאר, יוכלו הגולשים לשאול ולקבל מענה בתוך זמן קצר, במגוון נושאים ובהם: ניהול חשבון העו"ש, אפיקי השקעות וחיסכון, ייעוץ פנסיוני, משכנתאות, מעבר בין בנקים, כרטיסי אשראי, הלוואות ועוד.
בנוסף לשאלות הגולשים, יפרסו מומחי הבנק פוסטים שונים (טורי דעה, ועוד) בנושאים בנקאיים מקצועיים שיעשירו את ידיעותיהם של הקוראים ויאפשרו להם לקבל החלטות מיטביות בענייניהם הפיננסיים. הגלישה לזירה זו תיעשה דרך אתר הבנק או ישירות לכתובת www.askmizrahi-tefahot.co.il.
חדשנות נוספת שמציג הבנק היא שירות מיוחד המאפשר ללקוח שטופל במוקד הטלפוני, לחזור לאותו בנקאי בדיוק גם בשיחה הבאה. "קו חזרה ישיר" מבטיח רציפות שירות באופן שהלקוח לא צריך לחזור ולהציג את בקשתו או צרכיו לבנקאי אחר אלא להמשיך את הטיפול, בדיוק בנקודה שבה הסתיימה השיחה האחרונה עם אותו בנקאי. הדבר מתאפשר באמצעות מספר טלפון ייעודי הנמסר לו בגמר השיחה עם הבנקאי במוקד.
בנוסף, במסגרת הרצון לשיפור חווית הלקוח, האריך הבנק את שעות מוקד שירות הלקוחות (כוכבית 8860) עד השעה 23:00 בלילה, במטרה להקל על לקוחות המעוניינים בפתיחת חשבון ובמידע פיננסי בשעות שונות.

תאריך:  29/11/2009   |   עודכן:  29/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il