מזרחי-טפחות הנמצא בימים אלו בעיצומו של קמפיין חברתי גדול: "חודש המעבר למזרחי-טפחות", משיק עוד שירות מיוחד וחדשני לטובת לקוחותיו ולקוחות הבנקים האחרים. המדובר ב-ASK MI - זירה ייעודית מיוחדת שבה מומחי הבנק משיבים על שאלות הגולשים בנושאים כלכליים ופיננסיים וכן מפרסמים בלוגים בנושאים שונים המעסיקים את לקוחות המערכת הבנקאית.
כך, בין השאר, יוכלו הגולשים לשאול ולקבל מענה בתוך זמן קצר, במגוון נושאים ובהם: ניהול חשבון העו"ש, אפיקי השקעות וחיסכון, ייעוץ פנסיוני, משכנתאות, מעבר בין בנקים, כרטיסי אשראי, הלוואות ועוד.
בנוסף לשאלות הגולשים, יפרסו מומחי הבנק פוסטים שונים (טורי דעה, ועוד) בנושאים בנקאיים מקצועיים שיעשירו את ידיעותיהם של הקוראים ויאפשרו להם לקבל החלטות מיטביות בענייניהם הפיננסיים. הגלישה לזירה זו תיעשה דרך אתר הבנק או ישירות לכתובת
www.askmizrahi-tefahot.co.il.
חדשנות נוספת שמציג הבנק היא שירות מיוחד המאפשר ללקוח שטופל במוקד הטלפוני, לחזור לאותו בנקאי בדיוק גם בשיחה הבאה. "קו חזרה ישיר" מבטיח רציפות שירות באופן שהלקוח לא צריך לחזור ולהציג את בקשתו או צרכיו לבנקאי אחר אלא להמשיך את הטיפול, בדיוק בנקודה שבה הסתיימה השיחה האחרונה עם אותו בנקאי. הדבר מתאפשר באמצעות מספר טלפון ייעודי הנמסר לו בגמר השיחה עם הבנקאי במוקד.
בנוסף, במסגרת הרצון לשיפור חווית הלקוח, האריך הבנק את שעות מוקד שירות הלקוחות (כוכבית 8860) עד השעה 23:00 בלילה, במטרה להקל על לקוחות המעוניינים בפתיחת חשבון ובמידע פיננסי בשעות שונות.