X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מטריקס
▪  ▪  ▪

אפקט, מרכז התמחות MS CRM של מטריקס, השלימה פרויקט 4.0 MS Dynamics CRM רחב היקף ברשת סופר-פארם להקמת מערכת ניהול קשרי לקוחות. שווי הפרויקט נאמד בכ-600 אלף שקלים.
הפרויקט שארך כשנה, והסתיים לפני חודשים ספורים כלל מספר שלבים, ביניהם: אפיון והגדרות הצרכים של רשת בסדר גודל של סופר-פארם, פיתוח, בדיקות, מקצה שיפורים ועד לשלב הסופי - ההטמעה. המערכת החדשה תשמש כלי מרכזי לניהול קשרי לקוחות הרשת ותרכז את כלל הפניות, התלונות והדיווחים שיתקבלו הן דרך הטלפון והן באמצעות האינטרנט. בצורה זו, תדע המערכת לנתב באופן אוטומטי את הבקשה לגורם המתאים, אשר יוכל לספק מענה מלא. המערכת תאפשר גם ניהול אחיד של פניות הלקוחות במרכז השירות של הרשת ובחנויות.
לדברי גיל ציפורי, מנמ"ר רשת הסופר-פארם: "מערכת ה-CRM החדשה מאפשרת לנהל את מוקד השירות של חברת סופר פארם, מועדון לייף סטייל, ומועדונים חנותיים, וכן לקבל פניות מאתר האינטרנט של החברה, כל זאת בצורה יעילה המשפרת את השירות ללקוח. אנו מאוד שבעי רצון מעבודתם הטובה של צוות אפקט שביצעו עבורנו פרויקט זה".
לדברי מקסים לנדאו, מנהל הפרויקט: "להצלחת הפרויקט יש קשר ישיר לעבודה המקדימה הקשה שנעשתה על-ידי הצוות של מטריקס, שכללה המון פיתוחים ייעודיים ובניית ממשקים למערכות הפנים ארגוניות הקיימות. בסופו של דבר, המערכת מיועדת לתת זווית של 360 מעלות על הלקוח, ומאפשרת ניהול לקוח, שמשמעותו איסוף כל המידע הרלוונטי של הפונה כבר בהתקשרות הראשונה, וזיהויו במערכת כלקוח מיד לאחר מכן".
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ-4,200 מקצועני IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, בדיקות תוכנה, פתרונות ומוצרי תוכנה, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, אופשור, מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשיה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, ביטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי.
מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2008 הגיע ל-1.43 מיליארד שקלים, הרווח הנקי הגיע ל-67.5 מיליון שקלים ותזרים המזומנים גדל ל-98 מיליון שקלים. חברות המחקר STKI ו-IDC דירגו את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל. מניותיה של חברת מטריקס הגיעו לראש טבלת המניות הפופולריות ברשימת תל אביב 100 בקרב הקרנות הגדולות במשק עם שיעור האחזקות הגבוה ביותר. הנהלת מטריקס נמצאת בעשיריה הראשונה של ההנהלות המוערכות ביותר בתל אביב 100 על-פי דירוג העיתון כלכליסט. מטריקס נסחרת גם במדד היוקרתי של 20 החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20.

תאריך:  29/11/2009   |   עודכן:  29/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il