וואלה! שופס, אתר הסחר האלקטרוני המוביל בישראל יוצא בפעילות ברשת החברתית של פייסבוק בעמוד וואלה! שופס חברים, שנפתח לאחרונה.
השבוע יוצאת לדרך תחרות לגולשים "התספורת המגניבה" בשיתוף פעולה עם חברת ברימאג דיגיטל אייג', יבואנית מוצרי בייביליס בישראל. חברת בייביליס מתמחה במוצרי טיפוח ועיצוב השיער לנשים וגברים. התחרות תיערך עד 20.12.09.
במסגרת התחרות, כל מי שירשם להיות חבר של האתר ברשת החברתית יוכל לשלוח סרטון קצר מעשה ידיו של תספורת "מגניבה" (לפני, במהלך ואחרי) ולומר: "גם אני רוצה לקבל מכונת תספורת של בייביליס מתנת וואלה! שופס וברימאג".
הסרטונים יוצגו בעמוד הפייסבוק של וואלה! שופס חברים ולאחר שליחת הסרטון יוכלו החברים באתר להצביע עבור הסרטון האהוב עליהם באמצעות סימון "like".
הפרס ראשון שיקבל הזוכה בסרטון האהוב ביותר היא ערכה מושלמת של בייביליס לעיצוב השיער אשר כוללת מכונת תספורת, קוצץ, ומחליק שיער של בייביליס בשווי 750 שקלים. בנוסף יינתנו פרסים לזוכים במקום השני והשלישי בשווי 450 שקלים ו-350 שקלים בהתאמה.
סיגל כספי, סמנכ"ל סחר ושיווק וואלה! שופס, מציינת כי מדובר בתחילתה של פעילות שיווקית של החברה במדיות של רשתות חברתיות. בעתיד צפויות לעלות פעילויות נוספות על-מנת להגיע לקהלי יעד מגוונים. בעמוד הבית של וואלה! שופס בפייסבוק נעדכן און ליין על מבצעים חדשים, הטבות, מוצרים מדליקים ועוד לחברי הקבוצה, כל אלו באופן ראשוני ולפני כולם, הוסיפה, כספי.
פרטים נוספים:
www.facebook.com/home.php?#/profile.php?id=100000424269865&ref=search&sid=813251707.3014476771..1.
קבוצת וואלה! שופס הכוללת את וואלה! טורס, וואלה! Buy, וואלה! Pay, וואלה! פרינט ו-וואלה! ביטוח הינה קבוצת אתרי הסחר האלקטרוני המובילה והגדולה בישראל עם היקף מכירות שנתי של כ-400 מיליון שקלים (נכון לשנת 2007). לוואלה! שופס כ-500 אלף מנויים רשומים ומיליון וחצי גולשים ייחודים כל חודש.