X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מכללת אורט קריירה
▪  ▪  ▪
מקווה טהרה עם ספא [צילום: הדמיה]
מקום שנעים [צילום: הדמיה]

חנות עתידנית לנעלי נשים [צילום: הדמיה]

אינפיניטי סי ספא [צילום: הדמיה]

מכללת אורט קריירה שבכפר סבא פותחת תערוכת פרויקטים באדריכלות ועיצוב פנים בראייה עתידנית כפי שנתפסת על-ידי מעצבי העתיד - סטודנטים ממכללת אורט קריירה בכפר סבא. התערוכה תוצג בלובי המכללה בין ה-6 בדצמבר ועד ה-13 בדצמבר למשך שבוע ברח' דרך השרון 3, כפר סבא.
הסטודנטים ערכו עבודת מחקר בטרם ניגשו לעבודה, במסגרתה הם חקרו את הצרכים המיוחדים של המבנה אותו בחרו לעצב, את אפשרויות המענה עליהם, את האווירה שיצרו ואת השיקולים הרבים בהם יש להתחשב. הם שלבו את כל אלה בתכנון ובעיצוב המבנים.
דורית הרשקוביץ, מנהלת מכללת אורט קריירה בכפר סבא, מסבירה כי: "במסגרת התערוכה מוצגים פרויקטים של בוגרים המשלבים עיצוב אדריכלי וחזון עתידני כפי שמשתקף מנקודת מבטם של מעצבים בתחילת דרכם על רעיונותיהם החדשניים. הפרויקטים משקפים את תהליך התפתחותם ובשלותם המקצועית של הסטודנטים אשר עושים שימוש בשפת התכנון האדריכלי המקומי כמרכיב של סביבה אוניברסלית".
פרויקטים בולטים שיוצגו במסגרת התערוכה:
1. מקווה טהרה עם מרכז ספא - הסטודנטית מורן עמוסי תכננה ועיצבה מקווה טהרה ייחודי המציע מכלול שרותים משלימים ומפנקים לנשים, כגון: טיפולי ספא, קוסמטיקה, בית קפה ועוד. הצורה העגולה של המבנה מייצגת את הרחם ומחזוריות החיים. הציר הראשי החוצה את המבנה העגול, הוא שביל הכניסה והיציאה, המסמל את התהליך שעוברת האישה מטומאה לטהרה. בנוסף, את המבנה העגול חוצה ציר המחלק את המבנה לשניים: קודש וחול - בצידו האחד משמש המבנה לפונקציה הדתית של הרחצה והטבילה, ובצידו השני מרכז המציע מכלול שרותים משלימים כגון: טיפולי ספא, קוסמטיקה, בית קפה ועוד. חלוקה זו באה לידי ביטוי גם במראה החיצוני של המבנה. בעוד שהאזור ה"דתי" של המקוואות שומר על חזית נקיה בגימור טיח לבן, הרי שבחלקו השני של המבנה, ה"חילוני", חופתה החזית באבן, בכדי לשוות לה מראה שורשי וטבעי. הפונה בייחודיות העיצוב שבו לנשים דתיות ולנשים חילוניות כאחד.
2. "מקום שנעים" - מרכז לטיפול ולפעילות פנאי לנפגעי תאונות דרכים - הסטודנטיות מלאני גופר, חגית אלעזר ברגמן ונורית סרבי-מרמרי תכננו מרכז שיקום ופנאי לנפגעי תאונות דרכים. בצידו האחד של המבנה קיים מרכז לפעילות פנאי הכולל בית קפה וחדר ביליארד ובצידו השני קיים המרכז השיקומי הכולל אולם פיזיותרפיה, בריכה טיפולית ושלושה חדרי טיפולים אישיים, לטיפולים כגון שיאצו, טווינה, רפלקסולוגיה וכדומה. בנוסף במרכז: חדר מנהל, מרפאה, מלתחות ושירותים, חדר צוות ומחסן. סך-הכל גודל המבנה כ-600 מ"ר.
3. חנות עתידנית לנעלי נשים - הסטודנטית פולה ברצ'ילון תכננה ועיצבה חנות נעליים עתידנית שתכבוש את עולם החנויות הבינלאומי. עולם חנויות שבו סרט נע יחליף את המדפים הקונבנציונליים, קופאיות יוחלפו על-ידי מערכות ביומטריות לתשלום. קטלוגים מודפסים יוחלפו על-ידי קטלוגים ממוחשבים שיופיעו על-גבי מסכי מגע. תאי מדידה יוחלפו על-ידי מראות וירטואליות. לחיצה על-גבי שלט רחוק תאפשר הצללה של החנות על-גבי מסך קיר שקוף. צמחים יוכלו לגדול ולפרוח ללא אספקת מי השקיה. (עריכת הדמיות: ליאת איגול).
4. אינפיניטי סי ספא - הסטודנטים איילה דגמי ואיציק אלופי עיצבו את "אינפיניטי סי ספא" המשתרע על-פני שתי קומות, ומכיל בנוסף לסוויטות, ארבעה חדרי טיפולים אישיים, בר משקאות, פינת מנוחה וסאונה (רטובה ויבשה). כל אחת מהסוויטות עוצבה, תוכננה ונבנתה ברובה מהפריטים המקוריים היישר ממרוקו תאילנד ואיטליה. מוטיב התלתן הייחודי כל-כך לאזור, הצבעים החמים והבדים המאפיינים עוברים כחוט השני בכל פינותיה של היחידה ובכך נשמרת האותנטיות של המקום. הסוויטה הנשיאותית - עשויה מחומרים טבעיים, שבו ניתן לצפות מסלון יוקרתית וג'קוזי רחב ידיים על בימת פסיפס אבן מוזהב. היחידה המפוארת, השקטה והמבודדת מתפרשת בקומה העליונה, ומציעה למבקריה פינת אירוח נשיאותית מא' ועד ת'.
5. סוכנות רכב - הסטודנטית הדס שלף תכנה ועיצבה סוכנות רכב. הפרויקט מאופיין בקו נקי תוך הקפדה בשימוש חומרים חדישים וייחודיים המקנים מראה עתידני. אך עם זאת שילוב הצבעים והטקסטורות מוסיף חמימות ומשרה אווירה נוחה ונעימה לקהל הלקוחות.
על מכללת אורט כפר סבא:
מכללת אורט כפר סבא נוסדה בשנת 1974. הינה מכללה ותיקה באזור השרון. רבים מהסטודנטים הלומדים במכללה מתקבלים למקומות עבודה יוקרתיים מיד עם סיום לימודיהם. במכללה שלושה מסלולי לימוד: מסלול הנדסאים, מסלול "אורט קריירה" הכולל לימודי תעודה במגוון נושאי לימוד ומסלול עתודה טכנולוגית כיתות י"ג (טכנאים) וי"ד (הנדסאים). נשמח לארח אתכם באתר הבית שלנו: www.ks.ort.org.il.

תאריך:  03/12/2009   |   עודכן:  03/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
- הודעה מטעם שגרירות הרפובליקה הדומיניקנית בישראל
האקדמיה ללשון העברית
- הודעה מטעם האקדמיה ללשון העברית
שלומי מינץ
- הודעה מטעם ארגון BGS
אבן צור תקשורת
- הודעה מטעם אבן צור תקשורת
ליאת זינתי
- הודעה מטעם המרכז הרפואי זיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il