X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עיריית רמת השרון
▪  ▪  ▪

הכינוס השנתי של האגודה לתרבות הדיור יערך לראשונה ברמת השרון: הנהלת האגודה לתרבות הדיור ומנהלי הסניפים מכל הארץ ייקחו חלק באירוע שיתקיים בבית יד-לבנים בעיר בתאריך 29.12.09.
בפגישה שהתקיימה לאחרונה עם ראש העיר איציק רוכברגר, השתתפו מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור ראובן צדוק ומנהלת המחלקה לתרבות הדיור ויוכי סלע, במסגרתה התרשמו מאוד השניים מהיקף הפעילות הרחב של המחלקה אותה סלע מנהלת בנמרצות יחד עם מזכירתה קארין אברהם.
במהלך הפגישה הציע ראש העיר שהכינוס השנתי של האגודה לתרבות הדיור יתקיים השנה ברמת השרון, לראשונה בתולדות האגודה לתרבות דיור. רוכברגר החליט להזמין את הנהלת האגודה לתרבות הדיור ומנהלי הסניפים מכל הארץ ולקיים את הכינוס השנתי של האגודה לתרבות הדיור לראשונה ברמת השרון תחת חסות עיריית רמת-השרון.
חלק מהפעילות הפורה של המחלקה לתרבות הדיור ברמת-השרון, הייתה להעמיד לרשות הדיירים בבתים המשותפים הלוואה ללא הצמדה וריבית לצורך שיפוץ הרכוש המשותף, שדרוג המעטפת החיצונית וכן הלוואה לצורך הקמת מעלית בבית המשותף. יצוין כי, עד כה שופצו עשרות רבות של בתים משותפים בעיר, בליווי צמוד של המחלקה לתרבות הדיור.
פעילות מרכזית נוספת של המחלקה לתרבות הדיור נעשתה בנושא הגישורים בעיר. מנהלת המחלקה יוכי סלע מגשרת מוסמכת, מטפלת בגישורים בשיתוף פעולה עם עו"ד אסף גואטה, היועץ המשפטי של האגודה לתרבות הדיור. משירות זה נהנים הבתים המשותפים החברים באגודה לתרבות הדיור וגם תושבי העיר שאינם חברים באגודה, כולל תושבים מבתים פרטיים וזאת ללא תשלום. יצוין, שהייעוץ המשפטי ממומן מתקציב האגודה והעירייה כאחד.
אחד החידושים האחרונים של המחלקה לתרבות הדיור היה "הסדנה המטיילת" ברחבי הארץ. הסדנה מיועדת לוועדי בתים ודיירים בבתים משותפים לצורך העשרה מקצועית ותרבותית ובאה כמחווה על פעילותם ההתנדבותית.
כמו-כן, בימים אלו מקודמת הצעת החוק שיזמה יוכי סלע בנושא הסדרת החוב לוועד הבית: ההצעה מדברת על כך שכל תושב שירצה למכור את הנכס הפרטי שלו, יצטרך לעבור גם במחלקה לתרבות הדיור, עם טופס טיולים, בדיוק כפי שהוא עבר במחלקות השונות ורק לאחר שיקבל אישור כי אין לו חוב כלפי הדיירים בבית הוא יוכל להעביר את הדירה בטאבו. לאחרונה עבר החוק קריאה ראשונה.
"אני רוצה שכל בית משותף בעיר יכיר את פועלינו וייהנה משירותינו, יש לנו הרבה מה להציע", סיכמה יוכי סלע.

תאריך:  14/12/2009   |   עודכן:  14/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il