חברת דגני הבוקר קלוגס, יצרנית דגני הבוקר הראשונה בעולם, תומכת לראשונה בקמפיין טלוויזיה יעודי למותג קוקו פופס. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום JWT ישראל, יעלה במשך 14 יום בטלוויזיה, בערוצים 2 ו-10 והיקפו נאמד בכ-1,500,000 שקלים. הסלוגן שמלווה את הקמפיין: "קוקו פופס, ג'ונגל של שוקולד".
בסרטון הפרסומת, בתפקיד השחקן הראשי, מככב הקוף קוקו שמסביר לכל החבורה איך מכינים דגני בוקר של קוקו פופס. החבורה כוללת ג'ירף, היפופוטם וילד קטן שעוזרים לקוקו הקוף להכין דגני קוקו פופס - מעיפים פצפוצי אורז באוויר ומוסיפים ג'ונגל של שוקולד. הסרטון מצביע על ערך נוסף לדגני קוקו פופס - מלבד הטעם שילדים אוהבים, הם גם מועשרים בשישה ויטמינים, סידן וברזל.
עד היום, קלוגס ישראל התמקדה בעיקר בתמיכה במותגי הבריאות והגזרה. כיום היא מעוניינת לחשוף גם את מותגי הילדים האיכותיים שלה לקהל הצרכנים. משפחת קוקו פופס מונה ארבעה מוצרים שונים, איכותיים ופריכים: קוקו פופס קלאסי, שוקוס, ג'מבוס וירח וכוכבים.
קרדיטים יורם דמבינצקי, מנכ"ל; ארז מיטל, סמנכ"ל קריאייטיב; תומר פולישוק, קופירייטר; שרון בן-דוד מנהלת מחלקת הפקה; רוני ברנדט, מפיקה; תומר רוטנברג - תקציבאי; טל חן - פלנינג; יחסי ציבור - סנדיק קומיוניקיישן.
אודות קלוגס: קלוגס (Kellogg's) היא חברה בינלאומית שבסיסה בארצות הברית, העוסקת בייצור דגני בוקר, חטיפים, עוגיות וכד'. את חלקם מהמוצרים היא מייצרת בעצמה, ואת חלקם באמצעות חברות שבבעלותה. מוצריה של קלוגס נמכרים בלמעלה מ-160 מדינות בעולם. מאז 1906 החברה מייצרת ומשווקת יותר מ-50 מוצרים בתחום דגני הבוקר בלבד. בישראל, משווקים המוצרים כבר עשרות שנים, מאז 1932.