בזק הכריזה היום על שיתוף פעולה אסטרטגי עם אתר המשחקים מומו הפרה. במסגרת שיתוף הפעולה, אתר מומו יקדם את פורטן המשחקים של בזק, Bgames. בכך, בזק מרחיבה את קהל היעד שלה ופונה כעת לקהל הילדים, במטרה לחשוף אותו לפורטן המשחקים של החברה, ולמגוון המשחקים הרחב שנמצא בו. אתר המשחקים מומו הפרה הינו אתר משחקים קלים (Casual) ולמעשה מהווה מוצר משלים לפורטן Bgames.
בתוך כך, החלה בזק לשלב באתר Bgames משחקי ניהול ואסטרטגיה בעברית. משחקים אלו תורגמו באופן בלעדי עבור אתר Bgames ובכל שבוע יתווספו משחקים נוספים בעברית. משחקים בשפה העברית, עם הנחיות והסברים לאורך המשחק, מאפשרים גם לקהל הצעיר שלא שולט עדיין בשפה האנגלית ליהנות מהם.
Bgames הוא פורטן האינטרנט הראשון והיחיד בישראל המאפשר הורדת מאות משחקי מחשב ולומדות. אין מדובר במשחקים "קלים" (casual), הנמצאים כמעט בכל פורטן אינטרנט, אלא במשחקי מחשב הנמכרים בחנויות במחירים של עד 400 שקלים. אלו משחקים כבדים, הכוללים חוויית וידאו, תלת-מימד ואיכות קול גבוהה. שירות ה-Games On Demand (משחקים על-פי דרישה) של בזק כולל מאות משחקים הנמכרים היום בחנויות המחשבים מתחומי הספורט, פעולה, סימולטורים ולומדות חינוכיות הפונים לקהל יעד רחב.
ל-Bgames כ-25,000 מנויים, החשופים למגוון גדול מאד ומשתנה של משחקי מחשב מתקדמים. בזק חתמה על הסכמי תוכן עם יצרניות המשחקים הגדולות בעולם. הדבר מאפשר לה לעדכן את האתר כל העת ולכלול בו להיטי משחקים כמו היטמן, סול ריבר, טומב ריידר, שרלוק הולמס, קולין דירט ועוד.