X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות / מבזקים
- הודעה מטעם ערוץ Jim Jam
▪  ▪  ▪
Jim Jam [צילום: יח"צ]

ערוץ הילדים הבינלאומי Jim Jam, יושק לראשונה בישראל ב-yes, ביום שני ה-28 בדצמבר ויהיה ערוץ הילדים הראשון בפלטפורמה לדוברי אנגלית ולהורים שרוצים ללמד את ילדיהם מילים ראשונות ובסיסיות באנגלית בצורה מהנה ומעניינת.
Jim Jam הוא ערוץ טלוויזיה המיועד לגילאי טרום בית ספר מגיל שנה עד שש שנים ולהוריהם ומטפליהם. הוא המלווה האידיאלי להורים, מספק סביבה כייפית ובטוחה לילדים. הערוץ משדר תוכניות ברמה גבוהה עם מיטב הכוכבים של הילדים כמו בוב הבנאי, תומס הקטר, אנג'לינה בלרינה, בארני וסמי הכבאי. התוכניות של JIM JAM נוצרו במיוחד לתרום ליכולות הרגשיות, האינטלקטיות והחברתיות של הילדים.
הערוץ ישדר 24 שעות כחלק מחבילת הבסיס של Yes (באפיק 41 ללא תוספת תשלום). לוח השידורים מובנה בצורה מושכלת על-פי שעות השינה, הרחצה והמשחקים. הערוץ ישודר באנגלית עם דיבוב לרוסית כתשובה למגזר הרוסי שמהווה כמעט מיליון איש מהאוכלוסיה הכללית.
יוצרי הערוץ הינם בעלי ידע נרחב בערוצי טלוויזיה ובילדים. הערוץ הינו שתוף פעולה בין חברת ההפצה והשידור הבינלאומית ChelloZone לבין HIT Entertainment - המובילה בעולם במותגי טלוויזיה לילדים.
כוחו של הערוץ ושמו משתקפים דרך תפוצתו הנרחבת בעולם. ביום הולדתו הראשון הערוץ כבר היה ב-50 מדינות וב-10 שפות.
הערוץ מיוצג על-ידי חברת EllaComm, חברה המייצגת ומשווקת ערוצי טלוויזיה זרים בבעלותו של עמי אלה.
המותגים שלנו:
החברים של ברני - סדרת הילדים בכיכובו של הדינוזאור הסגול והידידותי, מסוג טירנוזאור רקס, אשר מחנך ומבדר קבוצת ילדים באמצעות שירים, ריקודים ובעזרת גישה ידידותית ואופטימית. ברני הוא דמות מרכזית בחייהם של ילדי הטרום בית ספר המעודדת ערכים חיוביים ונימוסים.
תומס הקטר - התוכנית עוקבת אחר הרפתקאותיו של תומס, קטר קטן וחצוף, ושל חבריו הממונעים. בעולם של תומס לכל הרכבים יש אישיות משלהם, וזהו מקום אידיאלי השופע בעשייה מרצון ומחבק נימוסים טובים.
בוב הבנאי - בין בנייה לחפירות, בוב הבנאי וחבריו המכונות, תמיד מוכנים לטפל בכול פרויקט. יחד הם מגבשים פתרון שמוביל לעבודה שבוצעה כהלכה, ובכך מדגימים לילדים את כוחם של חשיבה חיובית, פתרון בעיות, עבודת צוות והכי חשוב את ההנאה שבלהשלים את המשימה.
אנג'לינה בלרינה - הסדרה עוקבת אחר הרפתקאותיה של עכברה יוצאת דופן, שחולמת להפוך לפרימה בלרינה. הפירואטים של אנג'לינה הכוכבת מציירים את עולם המהנה אך גם לעיתים מאכזב בדך של לגדול וללמוד מטעויות שנעשות במהלך הדרך. הצופים הצעירים ילמדו על העולם דרך עיניה של אנג'לינה.
פינגו - פינגו היא סדרה ייחודית העוקבת אחר הרפתקאותיו של פינגווין מפולפל אך מקסים כשהוא משחק ופועל יחד עם משפחתו וחבריו שגרים באנטרקטיקה.
למידע נוסף: www.jimjam.tv.
EllaComm היא החברה המובילה בישראל בייצוג ערוצי טלוויזיה זרים בניהם ערוץ ריאליטי, רומנטיקה, אקסטרים, בלומברג,ג'ים ג'ם ועוד. לצד ייצוג תוכן זר החברה יוזמת ומובילה פרויקטים שונים ומגוונים בתחומי הטלוויזיה והניו מדיה. החברה מכילה גם מחלקת שיווק ויחסי ציבור המתמחה בתחום התקשורת וייצוג ערוצים.

תאריך:  27/12/2009   |   עודכן:  27/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il