X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
על פי הסכם שנחתם בין יבמ ל-SAP
▪  ▪  ▪

יבמ הודיעה על חתימת הסכם עם חברת SAP Portals, שיאפשר לצרכנים לשלב יישומים עסקיים לתוך שרת הפורטלים של יבמ WebSphere. בכך למעשה יתאפשר למרבית הארגונים לשלב את היישומים הקיימים שלהם בפורטל אחד. כך לדוגמא, מנהל הכספים או המנכ"ל יוכלו להיכנס לנתוני מערכות הכספים באמצעות דפדפן או מכשיר סלולרי, אף שנתונים אלה נמצאים בתוך מערכות ERP מתוצרת סאפ, אורקל או פיפלסופט, וכך יוכל עובד המעדכן את המלאי להריץ את מערכת המלאי ולצפות בנתונים דרך הפורטל, בלי קשר ליצרן המערכת. SAP Portals היא שפיתחה את מערכת הפורטל המאפשרת צפיה ועיבוד נתונים במערכות ארגוניות. יתרון שיטת הפורטלים היא גם בכך שכעת ניתן גם לחלוק את המידע עם ספקים ולקוחות.
במסגרת ההסכם, תוכל יבמ לשווק ולהפיץ את גרסת iViews של SAP Portals, המאפשרת למשתמשים גישה ליישומים ארגוניים ועסקיים.
שתי החברות גם הודיעו כי לפי תנאי ההסכם, תספק SAP Portals גרסת ג'אווה של שרת ה- iViews, שיבמ תוכל לשווק בתוך שרתי הפורטלים WebSphere. שרת ה- WebSphere וגרסת ה- iViews של SAP Portals יהיו זמינים החל מהרבעון הרביעי השנה.
עליזה פלג, מנכ"ל SAP Portals ישראל, מסרה כי "המטרה שלנו ב-SAP Portals היא ליצור ערך ויתרון תחרותי לארגונים, באמצעות מתן האפשרות לשתף מידע באופן אפקטיבי בכל מקום, בכל זמן , עם השותפים או הלקוחות שלהם, ולחלוק את הידע והמידע כדי לבצע החלטות עסקיות טובות יותר. אנחנו מרוצים מכך שהסכם זה יאפשר לנו להציע ללקוחות סאפ וללקוחות של יישומים אחרים את מיטב הפתרונות של SAP Portals יחד עם משפחת שרתי ה- WebSphere ותשתית העסקים האלקטרוניים של יבמ."
לארי בודן ,סגן נשיא לפתרונות e-Portals, בחטיבת התוכנה של יבמ, מסר כי "הלקוחות רוצים מסגרת אחת, בצורת פורטל, שבתוכו הם יוכלו להגיע למידע המעניין אותם, ממגוון מקורות, תהליכים, יישומים ואנשים. ההסכם שלנו עם SAP Portals יאפשר לנו להגדיל את הערך ללקוחות WebSphere באמצעות מתן גישה משולבת למרבית היישומים העסקיים הנפוצים" .
אודות SAP Portals
SAP Portals היא חברה בת בבעלות מלאה של SAP, חברת התוכנה השלישית בגודלה בעולם, העוסקת בפיתוח פורטל מידע ארגוני ומוצרי מודיעין עסקי. בחודש אפריל 2001 פיצלה SAP את פעילות הפורטל הארגוני שלה, mySAP Workplace, לחברה-בת עצמאית ומיזגה לתוכה את חברת טופ-טיר הישראלית, אותה רכשה תמורת 400 מיליון דולר במזומן. הפורטל הארגוני ומוצרי ניהול המידע של SAP Portals מאפשרים למשתמשים להגיע מנקודה אחת לכל המידע המאורגן והלא מאורגן שהם זקוקים לו לביצוע עבודתם, לרבות מידע ממערכות ERP (מערכות ניהול כוללות), CRM (ניהול קשרי לקוחות) או SCM (ניהול שרשרת אספקה), וכן ממערכות קנייניות, תוכן מהאינטרנט ונתונים המגיעים משיתוף נתונים מיישומים אחרים.
החברה, המעסיקה 800 עובדים ברחבי העולם, מעסיקה כ-140 עובדים במרכז הפיתוח ברעננה (לשעבר טופ-טיר), אשר מנוהל על-ידי עליזה פלג. שי אגסי, שהיה המייסד, הנשיא והמנכ"ל של טופ-טיר, מכהן כמנכ"ל SAP Portals העולמית.

תאריך:  30/07/2001   |   עודכן:  30/07/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שגית אופיר, יחסי ציבור
לטוס עם 7 חברים לאחד מ-7 יעדים אקזוטיים ברחבי העולם
רוני אקרמן, מנהל יחסי ציבור ודובר אליאנס
אליאנס תספק צמיגים למכוניות החברה הממשלתית ואירגוני הסמך
יעל באלי, יחסי ציבור
פלטפורמת Trainnet של מנטרג'י הינה כיתה וירטואלית ואינטראקטיבית, באמצעותה ניתן לראות בזמן אמת, בוידאו באיכות שידור גבוהה, את המנחה שמעביר את ההדרכה
רונית ויינר, יחסי ציבור
יעל סלמון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת קומיל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il