X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת החנויות Big Tom
▪  ▪  ▪

חברת VK NETWORK בע"מ, היבואנית הבלעדית בישראל של המותגים ROCKETDOG, AMERICAN COMPANY, FREE PEOPLE, BLOWFISH והבעלים של רשת חנויות הבוטיק BIG TOM, מרחיבה את פעילותה בישראל ומשיקה חנות קונספט ייחודית במתחם שוק הפשפשים בהשקעה מדווחת של כ-150,000 דולר. החנות תפתח בתחילת חודש פברואר 2010 ותשתרע על שטח של 80 מ"ר, במחיר של 35 דולר למ"ר לתקופה של חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות.
חנות הקונספט עוצבה על-ידי משרד עיצוב פנים: רוט טבת - עיצוב חוויתי ברוח צעירה, סגנון ניו-יורקי בשילוב אלמנטים שנלקחו הישר מהסביבה הטבעית בה היא נמצאת - שוק הפשפשים, שימוש בגוונים עזים של ורוד, ירוק, ולבנים (bricks). בחלל החנות שולבו פיגומים, עליהם בעצם תוצגנה הנעליים, כמו-כן, נעשה שימוש נרחב בגופי תאורה של אספנים ממש כמו אלו שניתן לראות בשוק הפשפשים.
החנות כשמה כן היא, חנות על טהרת הנעליים, תתאפיין במגוון רחב של דגמים ייחודיים שנבחרו בקפידה לצד אקססוריז ומגוון מצומצם של פריטי לבוש. מותגי הנעליים: ROCKETDOG, AMERICAN COMPANY, BLOWFISH.
לדברי הבעלים VK NETWORK בע"מ, ברט כץ: "כחברה המייבאת מותגי נעליים אמריקנים מהמובילים בעולם, אנו יוצאים עם קונספט אמריקני המבוסס על MULTI - BRANDING, כאשר הדגש הוא על המחיר לצרכן, תוך כדי שמירה על האיכות והסטייל הייחודי. 50% מדגמי הנעליים ישווקו באופן בלעדי על-ידי חנויות Big Tom ו-Big Tom Shoes כאשר האסטרטגיה היא 'THE MAGIC PRICE' להגיע ישר לצרכן ללא תוספת הגורם המתווך. פתיחת חנות קונספט ייחודית בשוק הפשפשים. במיקום כה מרכזי וקסום תוביל לחשיפת המותגים הצעירים והטרנדים בפני הקהל הרלוונטי. כמו-כן אנו צופים פתיחת ארבע חנויות Big Tom Shoes נוספות במהלך השנה הקרובה".

תאריך:  29/12/2009   |   עודכן:  29/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il