מטרו, החברה הגדולה בארץ בתחום הדו-גלגלי ויבואנית סאן יאנג בישראל, יוצאת בפעילות שיווקית בשיתוף פעולה עם האפרטמנט לאונג' בר. הפעילות השיווקית ייחודית לחברי האפרטמנט לאונג' בר ב-Facebook, כאשר הפרס בסופה יהיה קטנוע MIO 100 מעוצב ברוח ה"אפרטמנט".
במסגרת המהלך, יזומנו בלייני האפרטמנט לאונג' בר להעלות את תמונותיהם לדף של המועדון בפייסבוק, תמונות בהן הם מפגינים את אהבתם למועדון בכל דרך יצירתית אפשרית. התמונה שתזכה למירב הצבעות ה-like תזכה בקטנוע MIO 100. ההכרזה על הזוכה תתבצע במסגרת חגיגת שנתיים למועדון.
"כיוון שקהל לקוחותינו בימי רביעי מורכב ברובו מקהל צעיר המחלק את זמנו בין לימודים, עבודה וכמובן בילויים, החלטנו להירתם למענו וביחד עם חברת מטרו לעזור לו להתנייד בקלות", מוסר אמיר צבירקל משותפי האפרטמנט.
"המיו הוא אייקון תל אביבי, לכן החיבור בינו לבין האפרטמנט והקהל של האפרטמנט הוא מתבקש, שמחנו מאוד על הפניה של החברים מהאפרטמנט ועל שיתוף הפעולה ובהחלט ייתכן שזו התחלה של מסורת תל אביבית חדשה" מוסר ניצן ניר, מנהל שיווק מטרו.