X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בהמשך למהלך העונה המצליח קליק פרוטקציה, משיק קליק מותג חטיפי השוקולד המוביל מבית יוניליוור, שלב נוסף במהלך - מסיבת קליק Beach - מסיבת קיץ בעיצומו של החורף לבני נוער "פרוטקציונרים" בלבד.
המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, הכולל פרסום בטלוויזיה ופעילות אינטרנט רחבה, בכיכובו של דודו ארז אליו מצטרפת גם "הבכייפית נטלי דדון, בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקלים.
מסיבת קליק Beach - קליק מזמין את בני הנוער לנסות לקבל הזמנה ולהשתתף במסיבת הקיץ שתתקיים ב-1 במרץ בנמל תל אביב. במסגרת הפעילות, בה ישתתפו כ-1,500 בני נוער שיזכו בהזמנה, יוקם בהאנגר 11 מתחם ענק שיעוצב כחוף ים בו יסתובבו המוזמנים עם בגדי ים ויוכלו ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות ואקשן - מסיבת חוף עם די ג'יי מוביל, להטוטני אש, רקדניות, תחרות גלישה וירטואלית פינות זולה ומשחקי שולחן, דוכני קעקועים, עיסוי, צמות ואיפור ועוד ועוד.
קרין טיסונה-יבנאי, מנהלת קטגוריית חטיפים מתוקים ושוקולד ביוניליוור ישראל: "את הרעיון למהלך קליק פרוטקציה פיתחנו ביחד עם קבוצות חשיבה של בני נוער באמצעות מפגשים עמם מהם עלה הרצון שלהם להרגיש מיוחדים.
השלב הראשון של מבצע קליק פרוטקציה נחל הצלחה גדולה. למעלה מ-150 אלף בני נוער השתתפו במבצע וניסו את מזלם בקבלת פרוטקציה. אנו שמחים להשיק את מסיבת הקיץ (בחורף) של קליק, שהיא השלב השני והסוגר למהלך העונה של קליק השנה ואנו בטוחים כי המהלך הנוכחי יזכה להצלחה דומה וימשיך להעמיק את הקשר של קליק עמם".
כדי לזכות בכרטיס למסיבת קליק Beach מוזמנים בני הנוער להשתתף בפעילות בפייסבוק בה יינתנו מדי יום משימות מתחלפות. הזוכים במשימות יוכלו להזמין למסיבה שני חברים - נער ונערה. ההשתתפות במבצע הינה מגיל 16 בלבד.
המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה תחת המסר "החורף קליק מביא את הקיץ בפרוטקציה!" בכיכובו של דוד ארז, שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24 במשך כשלושה שבועות.

תאריך:  03/02/2010   |   עודכן:  03/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il