X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מעריב
▪  ▪  ▪

מנכ"ל קבוצת מעריב, אוה מדז'יבוז', הודיעה בימים האחרונים על סדרת מינויים חדשים לתפקידי מפתח בחטיבות הקבוצה השונות:
אריאל שקרצי מונה למנמ"ר (מנהל מערכות מידע ראשי) קבוצת מעריב. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על כל מערכות המידע, ניהול התוכן והייצור, ברמה הטכנולוגית. שקרצי, 37, עובד במעריב מזה שמונה שנים, ועד כה מילא את תפקיד מנהל מחלקות המחשב של העיתון היומי ושל אתר nrg. התפקיד החדש הינו תוצר של תהליך מורכב שהחל בחודשים האחרונים, במסגרתו אוחדו שלוש מחלקות המחשב של מעריב לכדי חטיבה אחת, וזאת מתוך הערכות הקבוצה לעתיד, בו הטכנולוגיה היא זו שתכתיב את האופן בו יופץ התוכן במדיות השונות, כולל העיתונות המודפסת.
ליאורה עוזר מונתה לתפקיד מנהלת משאבי האנוש של הארגון. עוזר, 39, בעלת תואר ראשון במדעי החברה מאוניברסיטת חיפה ולקראת סיום לימודי תואר שני בייעוץ ארגוני, תהיה אחראית על גיוס כוח-אדם, טיפול בנושאי פרט, הדרכות, ייעוץ וליווי מנהלי הארגון, וקידום פעילויות פנים ארגוניות. בעברה שימשה כיועצת גיוס וקריירה לחברות היי-טק, מנהלת גיוס בתבל דיגיטל ובמוטורולה.
כמו-כן, נערכו שינויים בחטיבת כתבי העת של מעריב:
ניר גולדברגר מונה לתפקיד סמנכ"ל הסחר. גולדברגר, 44, בעל תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק וחוקי מסחר מקולג' איסט לונדון בדרום אפריקה, ינהל את מערך המכירות והשיווק של חטיבת המגזינים של הקבוצה. בעברו כמנכ"ל חברת האינטראקטיב סאנ-נט אינטרנשיונל, הוביל את החברה לאקזיט מוצלח. כמו-כן שימש כסמנכ"ל כתבי העת של אוטו תקשורת, מנהל המכירות של מי עדן וכסמנכ"ל יצרנית הצעצועים השניה בגודלה בעולם דיאמנט טויס.
שרון זוהר מונתה למנהלת התפעול והלוגיסטיקה בחטיבה. זוהר, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ממכללת דרבי, נמצאת במעריב מזה כשלוש שנים, ועד כה שימשה כרכזת מערכת אתר nrg. במסגרת תפקידה החדש תטפל שרון, 34, בנושאי בקרה והתייעלות בכתבי העת השונים. כמו-כן תהיה אחראית על עמידה בתקציבים, שמירה ובקרה על הוצאות והכנסות בכל מגזין, עבודה שוטפת מול העורכים השונים והמחלקות המסחריות, יצירת פתרונות לשיפור ומינוף רווחים ועוד.
אוה מדז'יבוז', מנכ"ל קבוצת מעריב: "במסגרת תהליכי יעול ושיפור המערכת שאנו מקדמים בימים אלה, ברמה הארגונית והפרסונלית, החלטנו על שורת מינויים של אנשים ותיקים וחדשים בקבוצה, אשר יסייעו איש איש בתחומו, בקידום הארגון הן ברמה המסחרית והשיווקית, והן ברמה התפעולית והמנהלית. בשמי ובשם כל עובדי הקבוצה, אני מאחלת הצלחה רבה לבעלי התפקידים החדשים".
אודות קבוצת מעריב
קבוצת מעריב הינה חברת תקשורת, חדשות ודפוס, מהמובילות בישראל, העוסקת בהוצאה לאור של העיתון היומי מעריב; רשת מקומונים ומגזינים; הפעלה של אתר האינטרנט nrg מעריב; הפעלת בית דפוס מסחרי; ארגון קונגרסים ועוד.

תאריך:  05/02/2010   |   עודכן:  05/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מעריב
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il