X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המי"ל
▪  ▪  ▪
ד"ר אלי גולדרט [צילום: יח"צ]

במסגרת שיתוף פעולה יוצא-דופן, המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) מביא לישראל את ד"ר אלי גולדרט, מפתח התורה המהפכנית 'תורת האילוצים' (ידוע גם כ-TOC:Theory of Constraint), ויוזם סמינר למנהלים בהנחייתו.
ד"ר אלי גולדרט, הוא מהישראלים המפורסמים בתחום הייעוץ הניהולי בעולם. בין החברות שעושות שימוש בשיטותיו נמנות וולמארט, ג'נרל מוטורס, IBM, Philips, AT&T, Procter & Gamble, ABB, בוינג, התעשיה האוירית, אמדוקס, סמסונייט ותאגידי הענק ההודיים טאטא (TATA), גודריג' (Godrej) ועוד מאות ארגונים נוספים בעולם ובארץ. ספריו נמכרו עד היום במיליוני עותקים ברחבי העולם, כשהידועים בהם "המטרה" ו-"זה לא מזל" הפכו לקלאסיקה של ספרות הניהול ונחשבים לספר חובה ברבים מבתי הספר למינהל עסקים.
"תורת האילוצים", צירוף מילים המוכר גם למי שלא אמון על תיאוריות ניהול, מנסה לתת מענה ניהולי למצב הקיים בשוק המודרני בו מעמדו של הלקוח התחזק ומצריך את היצרן להיות גמיש יותר ולהתמודד עם תחרות רבה יותר. בכל ארגון קיימים מספר מצומצם של אילוצים, המכונים צווארי בקבוק, אשר מפריעים לארגון לממש את מטרתו העיקרית שהיא לרוב רווח. כדי להשיג מטרה זו על הארגון לאתר את האילוצים למצות ולמנף אותם.
שיתוף הפעולה עם המי"ל יכלול הזדמנות נדירה לסמינר בין שלושה ימים (סך-הכל 24 שעות), שיתקיים בשבוע האחרון של מרס. בסמינר ידגים ד"ר גולדרט כיצד ניתן לשפר באופן מיידי רווחיות והרמוניה ברחבי הארגון תוך יצירת יתרון תחרותי המציב את הארגון על תהליך גידול מתמיד.
הנושאים המרכזיים בסמינר: כיצד ניתן לשפר את תזרים המזומנים ולהאיץ את הצמיחה? זיהוי הגורמים המונעים כיום מהארגון להגדיל את תזרים המזומנים ויצירת מצב של צמיחה מתמשכת במכירות וברווחיות; פיתוח היכולת להתגבר על אילוצים פנימיים וחיצוניים מבלי להיות תלויים בתנאי שוק משתנים; ועידוד תקשורת בין אישית טובה.
המי"ל יקיים גם כינוס חשיפה בהשתתפות ד"ר גולדרט ביום שני, ה-22 בפברואר, בין השעות 16:30-20:00 במלון ליאונרדו פלאזה בתל אביב.
ד"ר אלי גולדרט אמר בעקבות שיתוף הפעולה, כי "בכל שנות פעילותי מעולם לא הייתי יותר מחודשיים רצוף בחו"ל. אני מקווה שתהיה לי ההזדמנות לתרום לפיתוח התעשיה הישראלית".
פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל, הוסיפה כי "משנתו של ד"ר גולדרט נחשבת לפריט חובה במסלול הכשרה של מנהלים בכל הדרגים, באקדמיה ובתעשיה כאחד. אני שמחה וגאה על כך שהמי"ל נבחר להוביל את הסמינר ללימוד השיטה בישראל. אני משוכנעת שיישום התורה תסייע לחברות הישראליות ליצור יתרון תחרותי".

תאריך:  08/02/2010   |   עודכן:  08/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il