רד בול ישראל עולה בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה וב-WEB TV. הקמפיין החדש מציג סרטונים מעולמות התוכן של המותג רד בול בעיקר מתחום האקסטרים והתרבות.
עד כה עשתה רד בול שימוש אך ורק בסרטונים מאויירים ובאווירה הומוריסטית שהיו מזוהים עמוקות עם המותג לאורך שנים בארץ ובעולם. הקמפיין אשר יעלה בימים הקרובים מציג למעשה שינוי באסטרטגיית הפרסום של המותג העושה שימוש בעולמות התוכן המגוונים של המותג.
הקמפיין מנוהל על-ידי משרד הפרסום אברהם, בשיתוף עם מקאן יוניברסל יעלה במהלך הימים הקרובים לשנה הקרובה לסירוגין בכל ערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-24 וכן גם באינטרנט.
סכום ההשקעה בקמפיין שלושה וחצי מיליון שקלים.
סרטוני הקמפיין הופקו באופן עצמאי על-ידי רד בול במסגרת אירועי המותג ברחבי העולם. סרטון אחד הוא מתוך אירוע Red Bull No Limits, אשר מתרחש מדי שנה בסילבסטר, במסגרתו בכל שנה שובר אתלט אחר של רד בול שיא עולם בתחום ספורט האקסטרים. בסרטו זה האופנוען רובי מדיסון מבצע קפיצה יוצאת-דופן באופנועו לגובה של כ-10 קומות אל קצהו של שער הניצחון בלאס וגאס. בסרטון השני מוצג ריקודו של רוני - זוכה תחרות הברייקדאנס המפורסמת ביותר של רד בול ה-BC-1.
אודות רד בול
רד בול, הינו מותג פורץ גבולות המוביל את שוק משקאות האנרגיה בעולם כולו. רד בול נותן כנפיים לאנשים ורעיונות ותומך באתלטים בתחומים בו הוא פועל ומסייע בידיהם להגיע לפסגות ולהישגים. עולם התוכן של המותג מבוסס על תחומי ספורט רבים, תרבות, מוזיקה, בילויים וסגנון החיים.