X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דיפלומט
▪  ▪  ▪
[צילום: שלי רוקח]

100,000 רובי מים צבעוניים יחולקו השבוע ברחבי הארץ בצירוף דוגמית בישום, כחלק מקמפיין גרילה להשקת הבושם החדש REPLAY your fragrance. בהתחשב במצב המים בישראל, נקנו מים מינרליים מתוצרת חוץ למילוי המיכלים של רובי המים.
הקמפיין בא להדגיש את החדשנות הטכנולוגית של הבושם כאשר מוסיפים טיפת מים על העור, שעות ארוכות לאחר התזתו, וניחוח הבושם מתחדש.
לדברי שי זנגי, מנהל שיווק בשמי P&G, דיפלומט: "אנו מאמינים גדולים בפעילות גרילה שבאמצעותה אנו מגיעים לקהל הצרכנים, אשר בידיהם נמצא הכוח היום ומעניקים להם אפשרות לחוות את המוצר באופן שונה ומיוחד".
בעבר, דיפלומט, יבואנית הבושם, הצליחה בפעילות גרילה ייחודית כשהפיצה מאות אלפי קולבים לקידום הבושם של כריסטינה אגילרה. הקמפיין הישראלי זכה לתגובות נלהבות בעולם ולשילובו כחלק ממהלכי השקה עולמיים.
הפעילות תחל בליל שני בתל אביב, בליל שלישי בצפון ובדרום ותימשך עד סוף השבוע.
היקף ההשקעה בפעילות מוערך בחצי מיליון שקלים. על ביצוע הקמפיין אחראית הגלויה של שלי.

תאריך:  11/02/2010   |   עודכן:  11/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il