100,000 רובי מים צבעוניים יחולקו השבוע ברחבי הארץ בצירוף דוגמית בישום, כחלק מקמפיין גרילה להשקת הבושם החדש REPLAY your fragrance. בהתחשב במצב המים בישראל, נקנו מים מינרליים מתוצרת חוץ למילוי המיכלים של רובי המים.
הקמפיין בא להדגיש את החדשנות הטכנולוגית של הבושם כאשר מוסיפים טיפת מים על העור, שעות ארוכות לאחר התזתו, וניחוח הבושם מתחדש.
לדברי שי זנגי, מנהל שיווק בשמי P&G, דיפלומט: "אנו מאמינים גדולים בפעילות גרילה שבאמצעותה אנו מגיעים לקהל הצרכנים, אשר בידיהם נמצא הכוח היום ומעניקים להם אפשרות לחוות את המוצר באופן שונה ומיוחד".
בעבר, דיפלומט, יבואנית הבושם, הצליחה בפעילות גרילה ייחודית כשהפיצה מאות אלפי קולבים לקידום הבושם של כריסטינה אגילרה. הקמפיין הישראלי זכה לתגובות נלהבות בעולם ולשילובו כחלק ממהלכי השקה עולמיים.
הפעילות תחל בליל שני בתל אביב, בליל שלישי בצפון ובדרום ותימשך עד סוף השבוע.
היקף ההשקעה בפעילות מוערך בחצי מיליון שקלים. על ביצוע הקמפיין אחראית הגלויה של שלי.