X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כנען ספא
▪  ▪  ▪
יהודית קציר [צילום: דן פורגס]

מלון כנען ספא - דברים טובים לגוף ולנפש, שעל הר כנען (מעל לצפת), מזמין אתכם בחודש מרס להצטרף לחודש של העצמה נשית, המאפשר לאורחים, ובעיקר לאורחות המלון, ליהנות ממבחר של הרצאות עם מיטב המרצות, ונשות תרבות בישראל, לצד תצוגה ממבחר עבודותיה של הפסלת יוני ילין בחללי המלון, חוויה של שקט ומרגוע במלון הספא - וטיפול פילינג אביבי - רק במרס.
בכל סוף שבוע של חודש מרס, תוכלו להעשיר את הידע באחת מההרצאות במלון, לצד הנאה מתפריט גורמה בניצוחו של שף הבית תמיר יהודה, מבחר סדנאות לחיבור לאני האישי וטיפולי ספא מפנקים המותאמים במיוחד לעונת האביב. כל האירועים יתקיימו בחודש מרס במלון כנען ספא, על-רקע נופי הקסומים של הצפון, מהשקט והמרגוע של כנען ספא.
אירועים העצמה נשית בחודש מרס 2010 במלון כנען ספא:
  • 6-5.03.10 - שבת תרבות עם יהודית קציר - הרצאה ייחודית מאת הסופרת המצליחה יהודית קציר, שתשתף את הקהל בדרך שעשתה כסופרת: למה ההתחלות קשה, כיצד מסתגלים לתפקיד הכתיבה מנקודת התצפית הנשית, יחסי נשים-גברים בספריה ורקע אודות כתיבה נשית בהיסטוריה.
  • 12.03.10 - שעת סיפור למבוגרים עם מיריק שניר - סופרת הילדים המצליחה מיריק שניר, מגיעה למלון כנען ספא להציג מופע חווייתי, מרגש ומעורר מחשבה בנושא כתיבה לילדים, תקשורת בין הורה לילד ונגיעות נוספות בתחומי החינוך ועולם הילדים.
  • 19.03.10 - בריאות עם ליאורה חוברה - הדיאטנית הקלינית ליאורה חוברה (דיאטנית קלינית M.Sc ומטפלת בתזונה סינית ובצמחי מרפא) חושפת את כל האמת וכל המיתוסים בנושא בריאות העצם: מבנה העצם, גורמי סיכון, דרכי אפיון ומניעת אוסטיאופורוזיס - השכיח אצל 40% מהנשים.
  • 26.03.10 - קואוצ'ינג למצליחניות עם גליה תורן-חן - יועצת התדמית והמיתוג, גליה תורן-חן תדבר על 'מיתוג אישי ככלי להצלחה' - המרכיבים האסתטיים שבונים מותג, חידוד של התקשורת המילולית שלנו עם הסובבים, שפת גוף, תזונה מקדמת, טיפוח ואיפור ככרטיס ביקור ועוד טריקים שיעלו אתכן על המסלול הנכון להעמידה ביעדים והצלחה בחיים.
  • במקביל להרצאות האורח, יוכלו האורחים להתרשם מתערוכת פיסול במלון, המציגה את עבודותיה של הפסלת יוני ילין, המציגה מקבץ עבודות מחמר, שיש וברונזה, בנושאי מהות היצירה הנשית, מתן חיים והגדרת נשיות, בהשראת תרבויות קדומות והשפעות מודרניות.
פילינג התחדשות לאביב - מלון כנען ספא מזמין אתכם לעיסוי איורוודה, הכולל עיסוי גוף ופנים, ומשלב פילינג אבקת משי המסייע להסרת תאים מתים. זאת לצד המרצת מחזור הדם, חידוש העור, שחרור השרירים, הפחתת אזורי צלוליטיס והעשרת העור בחומצות שומן וויטמינים A, D, E, K.
חודש העצמה נשית במלון כנען ספא מרס: 1,600 שקלים (אמצע שבוע) 3,600 (סופ"ש).
מלון כנען ספא - דברים טובים לגוף ולנפש. הר כנען. טל' להזמנות: 04-6993000. www.canaanspa.com.

תאריך:  17/02/2010   |   עודכן:  17/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il