X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק בינלאומי
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בזק בינלאומי, חברת האינטרנט הגדולה בישראל, פונה לבני הנוער הגולשים באינטרנט ומשיקה עבורם כלי אינטרנטי פרסונאלי בשם BJET.
מדובר בתוכנת widget (אפליקציה הממוקמת על שולחן העבודה במחשב) אותה פיתחה בזק בינלאומי במהלך השנה האחרונה, בשיתוף חברת Teenk המתמחה בשיווק לקהל בני הנוער.
ייחודיות התוכנה, הפונה לגילאי 18-13, בהיותה מציעה עידכונים פרסונאליים לאתרי תוכן ואפליקציות ברשת על-פי תחומי העניין אותם הגדיר המשתמש זאת לצד מכלול הטבות ומתנות מתחלפות וייעודיות.
בנוסף, יוכלו בני הנוער גם לעצב את ה-BJET בהתאמה אישית וכך לשמור על האינדיווידואליות שכה חשובה להם. השירות יינתן ללא תשלום ויוכלו ליהנות ממנו בשלב זה לקוחות כל החברות ולא רק לקוחות בזק בינלאומי.
מסקרים שערכה בזק בינלאומי עולה, כי בני הנוער משקיעים בממוצע כ-5-4 שעות ביום ברשת. כ-60% מבני הנוער דיווחו, כי הם מבלים את זמנם הפנוי באינטרנט וכ-80% ציינו כי הם גולשים באינטרנט יותר מהזמן שתכננו לגלוש.
זאת ועוד, בקבוצות המיקוד שארגנה החברה לקראת פיתוח המוצר עלה, שבני הנוער מצפים לקבל תמורה על כל ההשקעה שלהם באינטרנט. כלומר, שהאינטרנט ישקיע בהם בחזרה וזהו בסיס הרעיון השיווקי של ה-BJET. בני הנוער הצביעו על-כך כי הם מחפשים באינטרנט 6 דברים עיקריים- תמורה, שליטה, fun ועניין, התאמה אישית, גיוון ויחס רציני וה-BJET של בזק בינלאומי נבנה כדי לתת מענה לכך.
עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל שיווק בבזק בינלאומי: "בעידן של שווקים בוגרים אך טבעי הוא להעמיק סגמנטציה. אנו מבינים כי בני הנוער מהווים גורם מכריע בבחירת ספק האינטרנט הבית ולכן בחרנו להשקיע בהם ולפתח מוצר המהווה מענה לצורך ולציפייה שלהם מהאינטרנט - כפי שהם הגדירו בעצמם. בני הנוער נמצאים וחיים באינטרנט וזה דורש מאיתנו להיות יצירתיים, חדשניים וקשובים לצרכים המשתנים שלהם, בפרט לאור החשיפה העצומה לכלים אינטרנטיים ואפליקציות שמתחרות על ליבם. נמשיך להיות בחזית הטכנולוגיה כדי שגם בני הנוער יוכלו להוציא יותר מהאינטרנט שלהם", הוסיפה ליטבק שחם.
במהלך תקופת ההשקה, תשתף בזק בינלאומי פעולה עם וואלה!, פורטל האינטרנט המוביל בישראל, ועם הרשת החברתית לצעירים מקושרים. שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי במיתוג משותף של האפליקציה ובשילוב תכנים ייעודיים מוואלה!. עוד תמנף החברה את השירות בפעילות פייסבוק ייעודית ובפעילות - Ateenk. של מובילי דעה בקרב בני נוער.
אז איך השירות עובד?
בשלב ההרשמה לשירות, ימלא כל משתמש שאלון פרטים אישיים, בו יתבקש לסמן את תחומי העניין שלו מתוך עשרות תחומים אפשריים: מוזיקה, תיאטרון, ספורט, עיצוב, טלוויזיה וכו'. כך, ידע ה- BJET המותקן על שולחן העבודה במחשב, לשלוח בכל יום תכנים רלוונטיים, אשר יחסכו את השיטוט המתיש אחריהם ברשת. מדובר בתכנים שנבחרים בקפידה על-ידי עורכי תוכן שמשימתם היא להגיע לתכנים רלוונטיים ויחודיים מכל קצוות הרשת.
זאת ועוד, בכל יום יעלו מתנות "מהירות" - המשתמשים הזריזים ביותר שיקליקו עליהן ראשונים - יזכו בהן. בנוסף, יוצעו לכלל המשתמשים הטבות יומיות נוספות שאינן תלויות במהירות התגובה ומיועדות לכלל משתמשי ה-BJET.

תאריך:  21/02/2010   |   עודכן:  21/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il