X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מינהל קהילתי לב העיר
▪  ▪  ▪

כחלק מהמגמה לחזק ולהחיות את מרכז העיר ולמתג את ירושלים כעיר שוקקת חיים, יחל לפעול החל מיום שישי הראשון של מרס (5.3) ובמהלך כל ימי השישי, חופשות החגים ולילות הקיץ בחופש הגדול, יריד האמנויות הגדול ביותר בארץ, בהשתתפות של כ-150 אמנים ויוצרים. מדובר בכ-60 ירידים שיתקיימו במהלך 2010, כולל בערבי חמישי בחודשים יולי ואוגוסט.
בדוכנים ביריד ימכרו ציורים, עבודות יד מעץ, טקסטיל וזכוכית, כלים מיוחדים, עבודות של צלמים ומעצבים וחפצי אומנות שכולם נבחרו בקפידה על-ידי המארגנים על-מנת להבטיח את הגיוון והמקוריות של המוצגים. בנוסף, יהיו גם "דוכנים חברתיים" של ארגונים שיבקשו לגייס מתנדבים ומשאבים כמו צער בעלי חיים, עמותת אדי, בית הצייר ועוד....
היריד יתקיים לאורך סמטת בצלאל ומדרחוב ש"ץ וכן בגן בור שיבר שבסמוך לרחבת המשביר לצרכן. במדרחוב ש"ץ תוצג מדי יום שישי תערוכה של אמן ירושלמי אחר, יתקיימו הופעות מוסיקליות של הרכבים ירושלמים ובעתיד צפוי להתחיל ברחבה גם מיזם מחזור מיוחד ומתמשך.
את המיזם הגדול הזה, ששואף להיות מוכר, ססגוני ומרשים אף יותר מהיריד הוותיק בנחלת בנימין שבתל אביב, יזמו ומפיקים מינהל קהילתי לב העיר בשיתוף אגף תרבות ואמנויות בעיריית ירושלים בניהולו של שמי אמסלם ובסיוע סגן ראש העיר פפה אללו. עוד מסייעים ועד סוחרי מרכז העיר, האקדמיה לאמנות בצלאל וקואליציה של ארגונים המייצגים את צעירי העיר ובהם תנועת התעוררות, התאחדות הסטודנטים, קצוות אורבניים ועוד...
מארגני היריד, המודעים לדעיכת מרכז העיר בשנים האחרונות, הן בשל עבודות התשתית של הרכבת הקלה והן בשל עבודות הפיתוח הרבות שמתקיימות באזור וגורמות לקשיים רבים בבואם של מבקרים לעיר, אומרים כי האטרקציות הרבות שיציע היריד יצליחו להביא אליו מדי יום שישי אלפי מבקרים, כולל מבקרים מחוץ לירושלים. בנוסף, היריד יהווה מנוף אמנותי ומקור פרנסה לאמנים, יוצרים ובעלי גלריות ירושלמים המעוניינים להרחיב את קהל לקוחותיהם.
היריד, שיתחיל לפעול ביום שישי הראשון בחודש מרס, יתקיים מדי יום שישי בין השעות 9:00-15:00. כמו-כן הוא יפעל בחוה"מ פסח וסוכות וכן בערבי יום חמישי בקיץ בו יתקיימו ערבי הקרנות ייחודיים של סרטים בשיתוף ובאחריות הסינמטק. אירועים אלו יכללו מופעי במה, מסכי ענק, הנחייה, שירה בציבור וכל זאת במתחם מעוצב - הכניסה חופשית.
יצויין, כי כחלק מהאסטרטגיה העירונית של העדפת האוכלוסיה הצעירה והרחבת אפשרויות פעילותיהם של אמנים המתגוררים בעיר, הוחלט שכל המועסקים ביריד - יהיו כולם תושבי הבירה. כך למשל, עשרות הצעירים המועסקים בהפקה, תפעול, הקמות, מוסיקאים, אמני במה, דיוור ישיר העובדים הטכניים ושאר בעלי המקצוע מתחומי ההפקה השונים - יהיו רק ירושלמים.

תאריך:  23/02/2010   |   עודכן:  23/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il