בימים אלה עולה IDdesign, הרשת הבינלאומית לריהוט ועיצוב הבית, בקמפיין לקראת חג הפסח, אשר יציג את העיצובים, המגמות והטרנדים החדשים לשנת 2010, ויבשר על המבצעים המיוחדים לקראת החג.
במסגרת הקמפיין יופץ קטלוג העיצוב Trends & Concepts 2010 by IDdesign. לדברי אור אבני, סמנכ"ל השיווק של IDdesign: "הקטלוג החדש של הרשת, שמציג את הטרנדים החמים לשנת 2010, עוצב בהשראת מעצבים בינלאומיים מובילים ותפיסות העולם שלהם בנושא עיצוב. בחרנו להציג חללים מעוצבים ושילובי מוצרים, שמייצגים את הטרנדים והמגמות הללו ובד בבד חושפים את המגוון העדכני והעכשיווי של הרהיטים, הכלים והמתנות הנמכרים בסניפי הרשת. הקטלוג נועד לתת רעיונות עיצובים ולהמחיש את אינספור האפשרויות שעומדות בפני לקוחותינו לעצב את ביתם בצורה עדכנית תוך מתן ביטוי לטעמם הייחודי".
הקטלוג, שמציג גם את מבצעי החג של הרשת, מונה 48 עמודי כרום ויופץ לכ-200,000 בתי אב שנמנים על קהל המטרה של הרשת, באזורים גיאוגרפים מוגדרים ברחבי הארץ.
במסגרת הקמפיין הטלוויזיוני, יעלו סרטוני טלוויזיה חדשים תחת הסלוגן: Trends & concepts by iddesign. הקמפיין הטלוויזיוני חושף עמודים ועיצובים נבחרים מתוך הקטלוג, כשלצידם מבצעי החג. בקמפיין יוצגו שני סרטונים שונים, כשבכל סרטון תמונות שונות מתוך הקטלוג. הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום LoGic Adv ובבימוי רועי ורנר.
מודעות המבצע של הרשת יפורסמו בעיתונות הארצית ובכל מגזיני העיצוב, הלייף-סטייל והנשים ויהיו מבוססות גם הן על התמונות והמבצעים שמוצגים בקטלוג. המודעות השונות יציגו מלבד המבצעים, גם את הטרנדים ומגמות צבעוניות שיבלטו ב-2010.