מותג הבישום כריסטינה אגילרה, מעניק חסות בהיקף של 400 אלף שקלים לטקס בחירת מלכת היופי של ישראל לשנת 2010.
זו השנה הראשונה שהבושם נבחר לקחת חסות בטקס מלכת היופי, בהיותו פלטפורמה מצוינת להגיע לקהל הצרכניות של כריסטינה אגילרה ושאר המותגים שהחברה מפיצה בישראל.
במסגרת החסות, תעניק החברה, בשמי Christina Aguilera By Night למתמודדות על תואר מלכת היופי של ישראל. כמו-כן, הגיעו המועמדות לקניונים והזמינו נשים להתנסות בושם החדש.
לדברי שי זנגי, מנהל שיווק בשמי P&G דיפלומט, "תחרות מלכת היופי של ישראל מהווה ביטוי לנשיות ועימה החוויה של אישה בציפייה ללילה מיוחד ובלתי-נשכח. אירוע בו כל מתמודדות רוצה להרגיש הכי זוהרת ובטוחה בעצמה בדיוק כפי שמשתקף בערכי מותג הבישום של כריסטינה אגילרה. ההחלטה להעניק חסות בתחרות מלכת היופי עם השקת הבושם החדש תבסס אותו להערכתנו ותתרום לחשיפת המותג בקרב צרכניות רבות ברחבי הארץ".
התחרות תיערך במרכז הקונגרסים בחיפה, ביום ב' 8.3.10 ותועבר בשידור ישיר בערוץ 2.
חברת דיפלומט היא המשווקת הבלעדית של מותגי הבישום של פרוקטר & גמבל: לקוסט, הוגו, בוס, אסקדה ועוד.