X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם משרד התמ"ת
▪  ▪  ▪

מחוז חיפה והצפון במשרד התמ"ת בשיתוף שירות התעסוקה, הרשות לפיתוח הגליל, התאחדות התעשיינים, התאחדות בבעלי המלאכה והתעשיה ועירית כרמיאל יקיימו כינוס תעשיינים ויריד תעסוקה אזורי ב-9.3.10 בעיר כרמיאל.
הכינוס יתקיים בהשתתפות שר התמ"ת בנימין (פואד) בן-אליעזר, ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר, מנכ"ל משרד התמ"ת שרון קדמי, מנכ"ל שירות התעסוקה יוסי פרחי, ממונה על מחוז חיפה והצפון בתמ"ת אמיר אופיר, מנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל משה דוידוביץ, מנהל המטה לפיתוח נגב והגליל בתמ"ת אבי פלדמן, מנהל מרכז ההשקעות רו"ח חזי צאיג, מנהל סוכנות לעסקים קטנים רן קויתי, מנהל אגף בכיר להכשרה ופיתוח כוח-אדם שלום בן משה ומנהל מינהל אזורי פיתוח יגאל יוסף.
מטרות הכינוס ויריד התעסוקה:
  • הגדלת שיעור השתתפות בשוק העבודה;
  • הגברת היצוא;
  • מידע על אמצעי הסיוע לתעשיינים/מעסיקים.
אמיר אופיר, הממונה על מחוז חיפה והצפון במשרד התמ"ת, אומר כי "בהתאם למדיניותם של שר ומנכ"ל התמ"ת בנושא הגברת התעסוקה ובמסגרת המאבק באבטלה הגבוהה בצפון, המחוז שם לו כיעד מרכזי ביריד ובכינוס המעסיקים, את שילובם של כ-100 עובדים ויותר בשוק העבודה ובמקביל חשיפת כלל מסלולי הסיוע של משרד התמ"ת למעסיקים ויזמים מכרמיאל והאזור".
שר התמ"ת בנימין (פואד) בן-אליעזר מציין, כי משרדו רואה חשיבות רבה בקידום נושא התעסוקה בישראל ככלל ובפריפריה בפרט. "כשר הנושא בתיק הכלכלי-חברתי העיקרי אני מחוייב להוביל מדיניות ממשלתית של יצירת תשתיות ותוכניות לפיתוח כלכלי ותעסוקתי בנגב ובגליל, למשיכת השקעות, לפיתוח מקורות תעסוקה ולעידוד הקמתם של עסקים גדולים וקטנים בגליל. זהו נושא הליבה בו אני עוסק כשר ולשם מנותבים מרבית זמני ומרצי". עוד הוסיף ואמר השר בן-אליעזר, כי משרד התמ"ת מפעיל את מיטב הכלים והאמצעים אשר עומדים לרשותו על-מנת למגר את האבטלה, לעודד את התעסוקה ולפתח את תחומי המסחר והתעשיה במשק".
אבי פלדמן, מנהל המטה לפיתוח הנגב והגליל במשרד התמ"ת אומר, "ברור כי עסקים הרחוקים מהמרכז הכלכלי של מדינת ישראל מתמודדים עם קשיים שונים הנובעים מהמיקום הפריפריאלי".
פלדמן מציין, כי משרד התמ"ת נושא את דגל הפיתוח הכלכלי של הפריפריה ככלל והגליל בפרט, מפעיל ומקדם כלים ומערכי סיוע שונים לטובת העסקים והתעשיה באזור, כגון: גיוס עובדים באמצעות מסלולי התעסוקה, סיוע בהרחבת מפעלים קיימים, הכשרות מקצועיות, סיוע בשיווק לחו"ל, פיתוח ושדרוג אזורי תעשיה, חונכויות עסקיות ומו"פ תעשייתי.
בשנה הקרובה המשרד מתכוון לפעול באמצעות כלים חדשים הכוללים הקמה עתידית של מפעלים מחוללי שינוי, תוכניות ייעודיות לעסקים קטנים וחממה תעשייתית בגליל.

תאריך:  03/03/2010   |   עודכן:  03/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עדי אלדר
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il