X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ניופאן
▪  ▪  ▪

חברת ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל, משיקה אסטרטגיית שיווק ופרסום חדשה למותג קיצ'נאייד בישראל ויוצאת לראשונה עם קמפיין מקיף בהיקף כולל של כ-1.1 מיליון שקלים.
מותג קיצ'נאייד המזוהה עם אהבת בישול, אפייה, לייף סטייל ואופנה, כולל בין השאר מיקסרים, בלנדרים, אקססוריס וגאדג'טים למטבח המשווקים על-ידי ניופאן וחברת קריאולי במתחם מלון מנדרין בתל אביב. במסגרת החלטה זו של מינוף הזהות והאיכויות של המותג, הוחלט בניופאן על מהלך אסטרטגי חדש של חיבור קיצ'נאייד לסיסמא: "true love". הסיסמא שתוצג בקמפיין הפרסומי שהוכן על-ידי משרד שלמור אבנון עמיחי ממחישה כי עם השנים התפתח סיפור של אהבה אמיתית בין המותג לבין חובבי הבישול והאפייה.
הקמפיין יימשך כחודש ויכלול חסות לגמר של האח הגדול, קמפיין טלוויזיה, מודעות בעיתונות, פעילות בנקודות המכירה ופעילות במגזר החרדי. עוד יכלול הקמפיין, מבצע אטרקטיבי שכולו אהבה מניופאן לקראת פסח במסגרתו כל הרוכש מיקסר של קיצ'נאייד מבית ניופאן, מקבל 400 שקלים לרכישת מוצרי מטבח איכותיים של קיצ'נאייד אקססוריז בבית קיצ'נאייד במתחם מלון מנדרין.
צביקה שיינפלד, סמנכ"ל שיווק ניופאן, מציין כי בהמשך למחקר שנערך בחברה והתובנה הברורה שיש קשר הדוק בין עולם התוכן של אהבת בישול ואפיה למותג קיצ'נאייד, הביא את החברה להחלטה למנף מציאות זו בקמפיין פרסומי ייחודי שמעביר את מסר ה"אהבה האמיתית". "המותג קיצ'נאייד מוביל את עולם המיקסרים כבר למעלה מ-90 שנה ועיצובו הייחודי, שזכה בפרסי עיצוב רבים, מהווה מקור השראה לעיצוב מוצרים שימושיים למטבח. בשביל אנשים שאוהבים לאפות, המיקסר של קיצ'נאייד הוא הרבה יותר מרק מיקסר - הוא סיפור אהבה". מוסיף שיינפלד.
קבוצת ניופאן הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וסלולר. המייצגת הרשמית של מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון TOSHIBA ,Haier ,BOSE JBL, דלונגי, קיצ'נאייד, מג'ימיקס, הרמן קרדון, KEF, קנווד, ACER ,DELL, אינדסיט, טפאל, מולינקס, רוונטה, קרופס, גרונדיג, קנון, פנטקס ועוד. החברה המעסיקה כ-500 עובדים, מספקת כמיליון מוצרים בשנה ומחזור פעילותה השנתי מסתכם בכ-900 מיליון שקלים.
קרדיטים: מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאטיב: ניר ליבני; מנהל צוות קריאטיב: איילון גורן; ארט: שגיא בלומברג; קופי: ירון פרל; מנהל לקוחות: אדם אבנון; סופרווזרית: שירן חן ברזני; תקציבאית: מירב גרינשטין; מנהל צוות פלניג: יוני להב; פלנר: זהר רזניק; מפיקה: מרינה אקילוב.

תאריך:  03/03/2010   |   עודכן:  03/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול  סלולר
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il