X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המשביר לצרכן
▪  ▪  ▪
משפחת איצקוביץ [צילום: יח"צ]

רשת המשביר לצרכן משיקה בימים אלה שפה תקשורתית חדשה, המתבססת על אסטרטגיה חדשה במסגרתה תמצב עצמה הרשת בשנת 2010, כרשת קמעונאית מובילה, אופנתית ועדכנית לכל המשפחה בתחומים בהן היא פועלת: אופנה, קוסמטיקה, עולם הבית, טקסטיל הלבשה תחתונה, הנעלה, חשמל ועוד. את השפה התקשורתית החדשה יוביל הסלוגן: המשביר לצרכן, לתת יותר.
בשלוש השנים האחרונות, אסטרטגיית השיווק והפרסום של המשביר לצרכן מיצה את עצמה כמובילה בתחום הלייף סטייל של הצרכן הישראלי וכרשת דינמית ועדכנית המהווה כיום עוגן מרכזי בתחום הקמעונאות בישראל.
לדברי אודליה קפלינסקי אורבך, סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן: "כיום אין אף רשת אופנה או קמעונאות גדולה אשר פונה באופן מובהק למשפחות".
לדבריה: "במסגרת השפה התקשורתית החדשה לשנת 2010, החלטנו לבחור במשפחת איצקוביץ הנודעת מסדרת הטלוויזיה בערוץ 2 בכיכובם של ליאור כלפון (איצקו), יעל שרוני (לילך) וביתם בסדרה יובל, אשר מייצגת משפחה ישראלית טיפוסית עם קריצה הומוריסטית, שקל להזדהות עימה".
במסגרת השקת השפה התקשורתית תערוך המשביר לצרכן מספר מהלכים משמעותיים במהלך 2010, ביניהם: שינוי ניכר ברמת נראות הסניפים ברחבי הארץ, מחלקות הרשת יחולקו לפי צבעים בהן יוצבו פוסטרים, באנרים בצבעוניות הרלוונטית, כאשר מחלקת עולם הבית תהיה בצבע טורקיז, מחלקת אופנה בצבע אדום, מחלקת הלבשה תחתונה בצבע ורוד ומחלקת הקוסמטיקה בצבע סגול. כמו-כן, המחלקות הנוספות: חשמל, תכשיטים והנעלה ימותגו בצבע הכחול.
בנוסף, תיכנס לראשונה רשת המשביר לצרכן לתחומים נוספים, במסגרת זו תורחב מחלקת כלי הבית ויכנסו לראשונה מוצרים חדשים: מוצרי תאורה לבית, מוצרי אמבט ואחסון שונים ומרהיבים, ריהוט קל, שידות איפור, פחי אשפה לבית ולמטבח ועוד. בנוסף תנפיק הרשת שקיות וניירות אריזה חדשים בהתאם לשפה הגרפית והצבעוניות החדשה, ולקוחות הרשת יוכלו ליהנות ממגוון רחב של פינות אריזה אשר ימוקמו בסניפים ואף לרכוש קופסאות אריזה, למארז ביתי מפנק.
לדברי אורבך: "המשביר לצרכן הציב לעצמו מספר מטרות שהבולטות ביניהן: הרחבת קהל היעד, תוך שמירה על לקוחות קיימים המשך חיזוק ערך האופנתיות, יצירת בולטות פרסומית כל זאת תוך העמקת ערוצי המדיה השונים ובתוכם עבודה מגזרית מול הקהל הרוסי, הדתי/חרדי והערבי".
השפה התקשורתית החדשה של המשביר לצרכן נערכה באמצעות משרד הפרסום מקאן והיא תתמקד בשילוב הערכים של הרשת: משפחתיות, אופנתיות, נועזות יחד עם הצעות מכר אטרקטיביות במיוחד. המהלך כולל, בנוסף לקמפיינים רחבים שיערכו במהלך השנה הקרובה בטלוויזיה, ברדיו, בשלטי חוצות, עיתונות, קטלוגים, גם נראות חדשה בסניפי הרשת, וכן קמפיינים ממוקדים למועדון קלאב 365.
אסף בן דב, מנכ"ל רשת המשביר לצרכן מסר כי: "כניסת הרשת לתחומים שונים וחדשים בתחום עולם הבית והרחבת הפעילות תגדיל את היקף מכירות החג בכ-10% ביחס לחג הפסח אשתקד".
רשת המשביר לצרכן בבעלות קבוצת שביט, היא כיום רשת בתי הכל בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 33 בתי כלבו בארץ, הממוקמים על שטח כולל של 100,000 מ"ר. הרשת מפעילה מחלקות אופנה, קוסמטיקה, טיפוח, כלי בית, הלבשה תחתונה ועוד.

תאריך:  07/03/2010   |   עודכן:  07/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אמיר רוזנבליט
- הודעה מטעם אוניברסיטת בן-גוריון
אבירם גבעוני
- הודעה מטעם גלובס
אמיר רוזנבליט
- הודעה מטעם אוניברסיטת בן-גוריון
ניר נאדר
- הודעה מטעם קואליציית נשים יהודיות וערביות למען תעסוקה הוגנת
חלי וינשטיין
- הודעה מטעם פוליקום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il