X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם 9,000,000
▪  ▪  ▪

חברת הביטוח 9,000,000 משיקה השבוע שפה תקשורתית חדשה, במסגרתה תעלה בסדרת פרסומות חדשות וייחודיות מסוגם בנוף הפרסום הישראלי. את הפרסומות ינחה משה אבגי, המגלם מנחה שעשועוני ריאליטי, אשר עוצר אנשים ברחוב ומציע להם מאות שקלים בתמורה למשימות ריאליטי מטורפות.
במקבץ הפרסומות הראשון שעלה השבוע, משתתפים אנשים שהסכימו לקפוץ לאקווריום מלא עד גדותיו בעמבה בתמורה ל-400 שקלים. סיסמת הקמפיין באמצעות קריין: אפשר לעשות הרבה דברים בשביל כסף, ואפשר פשוט לעזוב את הסוכן, לעבור לביטוח 9,000,000 - כך תוכלו לחסוך מאות שקלים ברכישת ביטוח מקיף לרכב, בלי לקפוץ לבריכת עמבה.
לדברי רענן סעד, משנה למנכ"ל ביטוח ישיר, מדובר בפעם הראשונה בה עושים בארץ שימוש בהפקת משימות ריאליטי אמיתיות לטובת קמפיין פרסום. המטרה היא להראות איזה דברים מטורפים אנשים מוכנים לעשות בשביל לקבל את אותו סכום הכסף שהם היו חוסכים אם הם היו מוותרים על סוכן הביטוח ועובדים ל-9,000,000.
עוד מוסיף סעד, כי במקביל לשידור סדרת הפרסומות החדשות, נבקש מהחברים בערוץ הפייסבוק של 9,000,000 לדרג את המשימות וכן להציע רעיונות למשימות הבאות. בנוסף אנו מקימים ערוץ יו-טיוב בו יופיעו כל המשימות במלואן ללא עריכה. המטרה היא לייצר אווירת תוכנית ריאליטי מתמשכת תוך השתתפות הצופים והקהל. תרבות הצריכה משתנה ויחד איתה גם צריכת התוכן הפרסומי. אנו מרגישים צורך לקחת את הצופים ואת הלקוחות צעד אחד קדימה, לעורר בהם עניין ולרגש אותם, ואת זה עושים על-ידי חשיבה מחוץ לקופסת הטלוויזיה.
קרדיטים: סמנכ"ל לקוחות: דני ברנדה; מנהל קריאטיב: טל ריבן; קופירייטר: יניב שחר; ארטדירקטור: נמרוד מימן; סופרויזרית: שרית שטרנהל; קריאטיב פלנר: אלעד הרמל; מפיקה: רוני רוטמן; במאי: עודד דוידוף; חברת הפקה: אוג.
9,000,000 מוחזקת על-ידי צור שמיר אחזקות בע"מ (כ-66%). מניות החברה האם רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. 9,000,000 פועלת על-פי מנגנון תמחור דיפרנציאלי, המשקלל כל צרכן בהתאם לנתוניו הפרטניים, יתרון זה בצירוף בסיס עלויות נמוך ותשתית טכנולוגית מתקדמת הן הסיבות לפער במחיר וברמת השירות לטובת הצרכן. 9,000,000 פועלת במספר תחומים מרכזיים: ביטוח רכב, רכוש, בריאות, חיים, משכנתא, מנהלים ותוכניות חיסכון.

תאריך:  14/03/2010   |   עודכן:  14/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גילה נאומן-ימיני
- הודעה מטעם רשת hMobile
דנית שכטר
- הודעה מטעם בית החולים לוינשטיין
קרין איס
- הודעה מטעם רשת סלקשיין מחסני אופנה
נעמי גרונר
- הודעה מטעם בנק הפועלים
אופיר אבסלנדר
- הודעה מטעם תנועת המושבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il