מאיר חברה למכוניות ומשאיות, יבואנית ומשווקת רכבי הונדה בישראל, עולה בקמפיין עיתונות ורדיו שנועד לתמוך במבצע חגיגי ואביבי שמקיימת החברה בשיתוף גוליבר, חברת התיירות האינטרנטית.
במסגרת המבצע כל הרוכש אחד מדגמי הונדה המשתתפים במבצע, ייהנה מהטבות מיוחדות ויקבל במתנה זוג כרטיסי טיסה למגוון יעדים באירופה. הכרטיסים למימוש בשנת 2010 בהתאם לתקנון המבצע.
הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, יעלה במשך שבועיים בעיתונות וברדיו, והיקפו נאמד בכ-500,000 שקלים.
המבצע מתקיים החל מתאריך 14 במרס ועד לתאריך 26 במרס בלבד ויפורסם בקמפיין בעיתונות ורדיו.
קרדיטים: משנה למנכ"ל: שי גורן, סמנכ"ל קריאייטיב: טל רביבי, ארט: דנה מושקוביץ, מנהל לקוחות: אלי דולב, פלנר: עמית פס, תקציבאי בכיר: יוני פרידמן, יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.