X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הבצפר
▪  ▪  ▪

בוגרי קורס קופירייטינג 11 של הבצפר של חברות הפרסום, יציגו תערוכת סיום תחת הכותרת "המדיום הוא המסר". המדיום הוא האוטובוס - שהוא לא רק כלי תחבורה, אלא גם שטח פרסום אטרקטיבי נייד.
בתערוכה שתתקיים בתל אביב ביום ראשון 21.3, יציגו בוגרי קורס הקופירייטינג של הבצפר פרסומות למותגים מוכרים כמו פוסטינור, צומת ספרים, דפי-זהב, סטודיו סי ועוד, שעוצבו במיוחד לאוטובוסים בשיתוף חברת כנען מדיה בתנועה.
בנוסף לפרסומות למותגים המוכרים, יציגו הבוגרים תערוכה על גבי אוטובוסים - עם קריאה לנהגים לקחת אחריות ולא לשלוח מסרונים בזמן נהיגה.
בשתי התערוכות, שתוצגנה יחד - יצרו הבוגרים כרזות מפתיעות, מסעירות, יוצאות-דופן ומיוחדות במינן. כאלה שאנחנו לא מורגלים לראות בחוץ, בעולם האמיתי. במהלך הערב תיבחר הפרסומת הזוכה על-ידי צוות שופטים שיורכב מבכירים בתעשיה. הפרסומת הזוכה תוצג על גבי אוטובוסים עירוניים בשיתוף חברת כנען מדיה בתנועה, המתמחה בפרסום מסוג זה.
בין המוזמנים לתערוכה יהיו בוגרי הבצפר ונציגים רבים של תעשיית הפרסום והשיווק.
את הקורס "קופי 11" של הבצפר של חברות הפרסום, בהנהלתם של רוני אפלבוים ועופר גולן, הנמשך כעשרה חודשים, יסיימו 48 בוגרים. התערוכה תתקיים ביום ראשון 21.03.10 בשעה 18:30 בסטוקו, רח' שטרית 2, ליד מרכז הטניס הדר יוסף, תל אביב.
עופר גולן, מנהל מסלול הקופירייטינג: זו מסורת שאנו מאתגרים את הבוגרים לענות על בריף של לקוח אמיתי. הפעם יצאנו מהקופסה ובחרנו במדיה כמנוף ליצירת רעיונות. שיתוף הפעולה עם כנען הביא תוצרים מרתקים, למותגים מוכרים.
רוני אפלבוים, מנהל מסלול הקופירייטינג: בכל סיום קורס, חשוב לנו לשלב גם נושא הנוגע באחריות חברתית. ברוח זו, בחרנו בגב האחורי של האוטובוס המיועד לנוהגים, ובדרכים מאוד יצירתיות, קוראים להם הבוגרים שלנו, שלא לנהוג ולסמס. נהגים רבים לא מודעים לסיכון הכרוך בהסחת הדעת מהנהיגה בזמן שליחת מסרונים. אנחנו מקווים כי הכרזות אותן יציגו הבוגרים, יטלטלו את הנהגים ויגרמו להם לחשוב שוב בטרם הם מושיטים ידם לסלולר בעת הנהיגה. כדאי להגיע לתערוכה ולבחור יחד איתנו את הפרסומות הזוכות.
על הבצפר:
הבצפר הוקם על-ידי משרדי הפרסום המובילים בישראל ופועל למען העלאת הרמה המקצועית של העובדים בתעשיית הפרסום. במהלך שנות קיומו, הפך הבצפר להיות המקור הסמכותי והמקצועי להכשרת עובדים לענף. בהבצפר מתקיימים תשעה מסלולי לימוד שונים: פלנינג, קופירייטינג, ניהול לקוחות, יחסי ציבור, הפקה, גרפיקה, פרסום שיווק, מדיה פלנינג וגרפיקה לאינטרנט. מעל ל-400 תלמידים לומדים בו מדי שנה לאחר שעומדים בתנאי קבלה ומיונים על-ידי ועדות מקצועיות. במהלך הלימודים ישנה שימת דגש על העולם האמיתי ושיתוף פעולה בין המסלולים מדמה את ההזדמנות של עבודה על בריפים ולקוחות ממש כמו משרד פרסום.

תאריך:  15/03/2010   |   עודכן:  15/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אייל גולדמן
- הודעה מטעם קבוצת מוקד אנוש
חיים מילר
- הודעה מטעם המרכז לעזרת הזולת בישראל
מיכל קיזלשטיין
- הודעה מטעם כללית מושלם
דוברות המשטרה
- הודעה מטעם משטרת ישראל
יגאל אמיתי
- הודעה מטעם ארגון מגדלי הדגים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il