X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת ג'אמפ
▪  ▪  ▪
אבי מלכה [צילום: יניב סופר]

קבוצת רייטיל ישראל, בבעלות איש העסקים אבי מלכה, רכשה באוקטובר 2009 את רשת ג'אמפ, מקבוצת המשביר לצרכן. המטרה המרכזית ברכישת הרשת הייתה חיזוק הקבוצה במטרה להפוך לאחד הגורמים המשפיעים בעולם הקימעונאות.
בסוף מרס, תצא הרשת למהלך מיתוג מחדש תחת הסיסמא "הקולקציה שעובדת בשבילך". מטרתה התקשורתית של הרשת היא לנכס לעצמה את הזירה השיווקית של אופנה ליומיום לעבודה ולמשרד.
הרציונל השיווקי המהפכני אשר עומד בבסיס האסטרטגיה המותגית החדשה נשען על מרכזיותה של אופנה ליומיום ולמשרד בחייהן של נשים ועל היעדר תשומת לב ממוקדת לכך מצד רשתות האופנה.
המיתוג החדש פונה לנשים שקמות כל בוקר ליום עבודה, שחשובה להם אופנה טרנדית, עכשיווית, נכונה ונוחה. ההשקעה הכוללת במהלך נאמדת בכ-13 מיליון שקלים, בשנת 2010. ההשקעה כוללת: 6 מיליון שקלים בתקציב פרסום ושיווק, 5 מיליון שקלים בשדרוג החנויות ו-2 מיליון שקלים בפתיחת שמונה חנויות חדשות עד סוף 2010.
לדברי אבי מלכה, מבעלי רשת ג'אמפ: "מטרת החברה בשנת 2010 לבנות את רשת ג'אמפ כמותג אופנה חזק ובולט בתחום אופנת הנשים. במסגרת תהליך בחינה אסטרטגי אשר עברנו איתרה החברה זירה שתבדל את המותג מהתחרות האינטנסיבית בשוק האופנה ותשען על חוזקות הרשת והמותג".
לדבריו: במסגרת המחקרים שביצענו, זיהינו כי 70% מהמזמן של הנשים בישראל מוקדש לעבודה, ההוצאה הממוצעת על ביגוד בעשירון 6-9 עומדת על 9,000 שקלים בשנה, כ-70% מההוצאה על ביגוד, מוקדשת לקולקציה לשעות העבודה. רשת ג'אמפ תיתן מענה מושלם לצרכים אלה ותכלול קולקציות ופריטים קלאסיים, מחויטים, בגדים ייצוגים, המותאמים לשעות העבודה.
לדברי מלכה: בעונה הקרובה תדגיש הרשת את ערכי המותג המתבססים על: אופנה ליום יום, אופנת נשות קריירה שחשוב להן להיראות נכון, טרנדי ולהרגיש נוח, במהלך כל יום עבודתן".
הקמפיין של הרשת יעלה בסוף מרס ויציג את המיתוג החדש, תחת הכותרת: "JUMP - הקולקציה שעובדת בשבילך". הקמפיין נערך על-ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון ויכלול קמפיין טלוויזיה, מודעות, קטלוג, אתר אינטרנט חדש ודיוור ישיר ל-100 אלף חברות המועדון.
האסטרטגיה המיתוגית תבוא לידי ביטוי בכל נקודות המפגש עם הלקוחה: בקולקציה, נקודות המכירה, פרטי הלבוש, קמפיין אינטרנט וטלוויזיה רחב.
לדברי אבי מלכה: רכישת ג'אמפ, הגדילה את מספר נקודות המכירה של הקבוצה מ-100 חנויות ל-150 חנויות. מטרה נוספת, יצירת סינרגיה תפעולית הכוללת רכישת המפעל ואת תשתיות יצור הטקסטיל של ג'אמפ. מאוגוסט 2009 עברה הרשת שינויים משמעותיים, ביניהם: פתיחת שלושה סניפים חדשים המשתרעים על כ-280 מ"ר, בקניונים: ארנה, חוצות המפרץ ואור יהודה. כמו-כן מאז רכישת הרשת חנויות ג'אמפ עברו שיפוץ ושדרוג משמעותי. עובדי הרשת וההנהלה עברו הכשרות בתחום השירות והמכירות.
קבוצת ריטייל ישראל נמצאת בבעלותו של איש העסקים אבי מלכה. הקבוצה מפעילה למעלה מ-140 חניות ברחבי הארץ של הרשתות ml, ml men, mam'z וג'אמפ שנרכשה לאחרונה על-ידי הקבוצה. כמו-כן הקבוצה מחזיקה במותג בגדי ההיריון for2.

תאריך:  15/03/2010   |   עודכן:  15/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל פלר
- הודעה מטעם מארגני האירוע
רינת שגיא
- הודעה מטעם המרכז האוניברסיטאי אריאל
שי ארד
- הודעה מטעם חממת היי סנטר
אופיר אבסלנדר
- הודעה מטעם אקולוגיה לקהילה מוגנת
ריקי מורגנשטיין
- הודעה מטעם מוזיאון ארצות המקרא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il