X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סיגל דקל
▪  ▪  ▪
מתוך הקמפיין [צילום: עידו לביא]

מעצבת האופנה ובעלת רשת החנויות סיגל דקל עולה בקמפיין לאביב-קיץ 2010 בהשקעה כוללת של כמיליון שקלים ובפרסום עצמי. הקמפיין יכלול קטלוג בדיוור ישיר, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, פעילות אינטרנט, פייסבוק ורשתות חברתיות ונק"מ.
הקמפיין, העולה תחת השם "סיגל באה לעבודה", הינו המשך של קמפיין החורף "45H" ופעילות הפייסבוק של המותג, הפונים במובהק אל האשה העובדת ומציעים לה פתרונות לבוש מוקפדים ומעוצבים לשעות העבודה שילוו אותה גם לשעות הפנאי.
במסגרת חשיבה אסטרטגית מעמיקה, שכללה מחקר שוק וקבוצות מיקוד, ובמסגרת תהליך רצוף של הקשבה למגמות נשיות ותובנות נשיות, זיהה המותג סיגל דקל צורך אמיתי בשוק ומשבצת שיווקית פנויה, ובחר במיצוב המובהק של בגדים שמתאימים לשעות העבודה. מזה כמה חודשים, עושה המותג פעילות ממוקדת ופונה לבחורות ונשים עובדות.
סיגל דקל: "זיהינו שינוי אמיתי בתפיסה הצרכנית הנשית וטשטוש ההבדלים בין בגדי יום וערב. נשים מבקשות היום בגדים שילוו אותן לאורך שעות היום, ויתאימו הן לסביבת העבודה המוקפדת והן לשעות הפנאי לאחר מכן. זו נישה חדשה ומאתגרת ששמחתי לחקור ולתת עליה מענה".
למעצבת סיגל דקל רשת בת 14 חנויות בארץ ואחת בארה"ב, ובגדיה משווקים לכ-60 חנויות אופנה ומעצבים ברחבי הארץ. כמו-כן, היא מייצאת לכ-100 נקודות מכירה בארה"ב, קנדה ואירופה, שם נמכרים בגדי המעצבת בבתי כלבו וחנויות מעצבים יוקרתיות בערים המרכזיות.

תאריך:  21/03/2010   |   עודכן:  21/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il