חברת לילית קוסמטיקה עולה בימים אלא בקמפיין יוצא-דופן לבושם הנחשק לגבר - HOT WATER מבית דווידוף. הקמפיין החדשני יעלה ברכבת ישראל: בקרונות הרכבת ובתחנת הרכבת עזריאלי. זוהי הפעם הראשונה בישראל שמותג בישום כלשהו עולה בקמפיין ברכבת.
במסגרת הקמפיין, קרונות הרכבת והתחנה, ישולטו במודעות פרסומת מהקמפיין, בהן מופיעים זוג הדוגמנים הבינלאומיים: הדוגמן אלקסיס פאפא ולצידו הסופרמודל אלישיה מילר. המודעות צולמו על-רקע חוף הים ויפורסמו על גבי מודעות שחור-לבן. כמו-כן, הקמפיין ילווה במודעות בעיתונות ארצית, במהלך שלושת השבועות הקרובים.
היקף השקעה בקמפיין מוערך בכ-250,000 שקלים.
לדברי מיכל שטיין, מנהלת מותג דווידוף בישראל: "בקמפיין הנוכחי החלטנו לנקוט בצעד נועז ויצירתי שטרם היה כמותו בישראל, ולעלות בקמפיין בישום ייחודי דווקא ברכבת. בעוד שחברות מסחריות רבות מתמקדות לאחרונה בשילוט חוצות כמדיה ראשית, אנו רואים ביוזמה חדשנית זו, פריצת דרך משמעותית בעולם הפרסום. ברכבת ישראל בכלל ובתחנת הרכבת עזריאלי בפרט, קיימת תנועה ענפה של גברים, נערים וחיילים המהווים את קהל היעד שלנו. אין לנו ספק כי מהלך שיווקי זה, יביא לחשיפה ארצית רחבה של בושם שהוא כבר עתה מוביל ואהוד, ושמסע הפרסום הנוכחי יהווה דוגמה וחזון לקמפיינים אחרים שיבואו בהמשך...".
הקונספט של הבושם החדש פשוט וישיר: הוא מיועד לגבר בעל כריזמה סקסית טבעית, המבקש לייצר רגעים מרטיטים של תשוקה, רגעים של גבריות סקסית.
הקמפיין נערך בשיתוף משרד פרסום הדריה מקבוצת הדיה.