X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לילית קוסמטיקה
▪  ▪  ▪
[צילום: חנוך דקר]

חברת לילית קוסמטיקה עולה בימים אלא בקמפיין יוצא-דופן לבושם הנחשק לגבר - HOT WATER מבית דווידוף. הקמפיין החדשני יעלה ברכבת ישראל: בקרונות הרכבת ובתחנת הרכבת עזריאלי. זוהי הפעם הראשונה בישראל שמותג בישום כלשהו עולה בקמפיין ברכבת.
במסגרת הקמפיין, קרונות הרכבת והתחנה, ישולטו במודעות פרסומת מהקמפיין, בהן מופיעים זוג הדוגמנים הבינלאומיים: הדוגמן אלקסיס פאפא ולצידו הסופרמודל אלישיה מילר. המודעות צולמו על-רקע חוף הים ויפורסמו על גבי מודעות שחור-לבן. כמו-כן, הקמפיין ילווה במודעות בעיתונות ארצית, במהלך שלושת השבועות הקרובים.
היקף השקעה בקמפיין מוערך בכ-250,000 שקלים.
לדברי מיכל שטיין, מנהלת מותג דווידוף בישראל: "בקמפיין הנוכחי החלטנו לנקוט בצעד נועז ויצירתי שטרם היה כמותו בישראל, ולעלות בקמפיין בישום ייחודי דווקא ברכבת. בעוד שחברות מסחריות רבות מתמקדות לאחרונה בשילוט חוצות כמדיה ראשית, אנו רואים ביוזמה חדשנית זו, פריצת דרך משמעותית בעולם הפרסום. ברכבת ישראל בכלל ובתחנת הרכבת עזריאלי בפרט, קיימת תנועה ענפה של גברים, נערים וחיילים המהווים את קהל היעד שלנו. אין לנו ספק כי מהלך שיווקי זה, יביא לחשיפה ארצית רחבה של בושם שהוא כבר עתה מוביל ואהוד, ושמסע הפרסום הנוכחי יהווה דוגמה וחזון לקמפיינים אחרים שיבואו בהמשך...".
הקונספט של הבושם החדש פשוט וישיר: הוא מיועד לגבר בעל כריזמה סקסית טבעית, המבקש לייצר רגעים מרטיטים של תשוקה, רגעים של גבריות סקסית.
הקמפיין נערך בשיתוף משרד פרסום הדריה מקבוצת הדיה.

תאריך:  22/03/2010   |   עודכן:  22/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אופיר אבסלנדר
- הודעה מטעם משתלות וונדי
סיון בראימן
קרן פז
- הודעה מטעם עמותת צעד קדימה
דנית שכטר
- הודעה מטעם ביה"ח לוינשטיין
נטע הר-לב
- הודעה מטעם קונדיטוריית בן עמי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il