אתר זה וזה - האתר היחיד הסורק את כל מודעות הרכב, הנדל"ן והיד השנייה מכל הלוחות המובילים בישראל (יד2 + WINWIN + הומלס + מדס + לוח העיר + NRG) השיק השבוע את הגל השני של קמפיין ההשקה שלו.
לאחר שהסתיים קמפיין ניסיוני ראשון בערוץ 2, עלה היום קמפיין חוצות ארצי, בשיתוף חברת רפיד בעלות של למעלה ממיליון שקלים.
בסוף השבוע הקרוב יורחב הקמפיין ויתווסף אליו גם פרסום על גבי אוטובוסים, כהכנה לקמפיין אינטרנט נרחב וכן לגל פרסום שני בטלוויזיה.
"אלה רק ניצנים של התחלת המאמצים השיווקיים והפרסומיים שיש בכוונת זה וזה ליישם כחלק מאסטרטגיית התבססות משמעותית בנוף הלוחות המקוונים בישראל", אומרת אורית אורן, מנכ"ל האתר. "בכוונתנו להשקיע 6-7 מיליון שקלים נוספים עד סוף שנת 2010, בנוסף למדיה הזמינה לנו בקבוצת גלובל נטוורקס ושותפים אסטרטגיים אחרים".
אתר זה וזה הוקם והושק במטרה להפוך לשחקן משמעותי בתחום הלוחות, ואנו חותרים לבסס אותו כאחד משלושת אתרי הלוחות המובילים עד לסוף 2010", מוסיפה אורית אורן. "פעילותנו חוקית ולגיטימית, כפי שנקבע לאחרונה בפסקי דין של בתי המשפט המחוזי והעליון, ובעיקר נותנת לגולשים אפשרות למצוא את כל המודעות במקום מרוכז אחד - מבלי לקפוץ מלוח ללוח. אנחנו נמשיך להשקיע כל מאמץ ומשאב שיידרשו על-מנת להגשים את מטרותינו".