חברת פלאפון מעמיקה את פעילותה בעולם הרשתות החברתיות. החברה הודיעה, כי תגדיל את תקציב הדיגיטל שלה ב-2010 ב-20% לעומת 2009, תוך הסטת תקציב מערוצי המדיה המסורתיים. במסגרת זו משיקה פלאפון לראשונה בישראל עמוד רשמי בפייסבוק
www.facebook.com/pelephone, כחלק מהרחבת פעילותה באינטרנט, ובעולם הרשתות החברתיות בפרט. עמוד הפייסבוק של החברה הכולל שירות לקוחות בפייסבוק, מידע על משרות חמות בפלאפון, יאפשר משלוח קורות חיים ויעניק הטבות ייחודיות ללקוחות, לרבות משלוח 10 הודעות SMS חינם מדי יום. במסגרת הפעילות בפייסבוק, רונית מרכוס, סמנכ"ל השירות והמכירה למגזר הפרטי בפלאפון, תקיים דיאלוג עם לקוחות החברה ותענה לפניות הגולשים.
אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון אמר בהתייחסו למהלך, "הפייסבוק הוא הרשת החברתית החזקה ביותר כיום באינטרנט ואך טבעי שכמובילי עולם האינטרנט הסלולרי והדאטה, נהיה גם שם. לאחר שבשנתיים האחרונות השקנו בפייסבוק מספר פעילויות נקודתיות כדוגמת מופע 'כמעט מלאכים' וזכינו לעשרת אלפים חברים בתוך שבועיים, הבנו שאנו חייבים להיות שם באופן קבוע ולספק ללקוחותינו את המידע הדרוש להם. מדי חודש נרשמות כמיליון כניסות לאתר האינטרנט של פלאפון אשר זכה לפרסים רבים בשנים האחרונות, לכן בכוונתנו למנף את העניין הגובר במוצרי ושירותי החברה בפייסבוק ולהגיע לקהל הנמצא בו, כאשר בשבועות הקרובים נעמיק את פעילותנו גם לעולמות נוספים באינטרנט".
רונית מרכוס, סמנכ"ל השירות והמכירה למגזר הפרטי בפלאפון ציינה, כי "כחלק מתפישת השירות של פלאפון, אנו מקיימים דיאלוג עם לקוחותינו בכל מקום בו הם נמצאים. מעתה לקוחותינו יוכלו ליהנות משירות מקצועי ואיכותי, גם ברשת האינטרנט ולא רק במרכזי השירות והמכירה או במוקדים הטלפוניים, כאשר הלקוח יוכל לקבל מענה באמצעות תיבת המסרים האישית שלו בפייסבוק, ישירות למייל האישי או למכשיר הפלאפון שלו".