X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם SPAMARKER
▪  ▪  ▪

לראשונה בישראל מושק פורטן ספא ייחודי בשם SPAMARKER.COM המאגד את כל בתי הספא, נופש ספא והמטפלים המובילים בארץ. מאחורי המיזם עומד איש העסקים דני רובינשטיין אשר חבר למומחה הספא יגאל גבאי ויחד הם מקימים את המיזם החדשני SPAMARKER.COM.
עולם הספא והטיפולים אשר הולך ומתעצם מביא איתו את הצורך במידע אמין אשר מותאם לצרכי המטופלים. פורטן SPAMARKER.COM עונה על הצורך להעניק ביטוי למקצוענות בלתי-מתפשרת. כל בתי הספא, נופש ספא ומטפלים אשר יענו על הסטנדרט הגבוה יקבלו את תו האיכות. עד היום ניתן היה לחפש טיפול ספא, נופש ספא או בית ספא במנועי החיפוש השונים באינטרנט, אולם כיום, הפורטן החדש מגדיר עבור הגולש יוקרה לצד מידע זמין אמין ומהיר. בנוסף חלק מהשירותים השונים אותם מציע SPAMARKER.COM הוא התייעצות עם מומחים בקטגוריה Body mangment לקבלת הנחיות וטיפולים המתאימים ללקוח לשימור ותחזוקת הגוף והנפש.
הפורטן מקפיד על סטנדרטים גבוהים מאוד, בפיקוח מחלקת איכות ומצוינות ייחודית SPAmarker Standard, אשר מסיירת בין בתי הספא ונופש ספא השונים לשמירה על סטנדרטים גבוהים של חדשנות, איכות ודיאלוג צרכני. המשימה של SPAMARKER.COM היא להוביל את תחום הספא ולמקצע אותו. בתי הספא, נופשי הספא והמטפלים יקבלו תוכנת SPAmarker maneger אשר באמצעותה ינהלו הזמנות ותורים ON-LINE.
הגולשים בפורטן יוכלו לבצע הזמנות ON-LINE למגוון שירותים וטיפולים ישירות בבתי הספא ונופש ספא השונים ואף יוכלו להזמין לביתם מטפלים כחלק משירות HomeSpa - הזמנת טיפולי ספא לבית הלקוח. מדובר על פיתוח של מאגר מטפלים אישיים למתן טיפולים ברמה גבוהה ובשיטה ייחודית עד לבית הלקוח.
המטפל האישי מגיע לבית הלקוח ומעניק חוויית ספא ייחודית בהתאם להזמנה בקטלוג הטיפולים בפורטן. מדובר בשירות המאפשר לפנק את הגוף והנפש ולתת מענה לצרכים השונים מבלי לצאת מהבית ותוך כדי קבלת חוות דעת ומידע השוואתי מגולשים אחרים באמצעות מערכת SPAmarker Feedback. הייחוד ב-SPAmarker Feedback הינו בכך שרק מי שבאמת חווה והיה בבית הספא או נופש ספא יוכל להביע דעה, דבר החוסם פברוק דעות לכיוון החיובי והשלילי.
בנוסף, כחלק מתפיסת השירות החדשנית ב-SPAmarker, מתאפשרת הרשמה למועדון לקוחות במסגרתו ניתן לצבור כסף וירטואלי לשימוש בהזמנות בפורטן.
גולש אשר יביע את חוות דעתו יקבל מהפורטן תגמול בצורת SPAmarker Credits - נקודות בהן ניתן להשתמש לצורך הזמנת טיפולים בבתי הספא, נופש ספא והזמנת מטפלים הביתה. מדובר בכסף וירטואלי לשימוש בפורטן.
זיוה רוימי, מנכ"ל SPA marker: "עם הקמת SPAMARKER.COM לקחנו על עצמנו משימה להוביל את שוק הספא בישראל ולהצעיד אותו קדימה תוך קביעת סטנדרטים של איכות, מקצועיות והכל ממקום של שותפות עם בתי הספא והמטפלים.
בנינו עבור בתי הספא השונים טכנולוגיה חדשנית לניהול תורים לטובת שיבוץ הטיפולים והזמנות ב-Web, בצורה זו הם יוכלו ליהנות מהתייעלות והפחתת עלויות כוח-אדם, אשר בו מחסור בישראל. המערכת הינה יעילה לא פחות עבור הגולש - במקום אחד הוא ייהנה מהכל! במקום לשוטט בכל מיני אתרים עד לקבלת החלטה, הוא מקבל שירות האפשר לו מידע נגיש, אמין ואפשרות לבצע הזמנה במקומות שעמדו בסטדנרט שלנו, תוך בחינת המלצות גולשים נוספים. כמו-כן, הגולשים יוכלו להזמין מתנה, לשלוח אותה בכל אמצעי שיחפצו, או לבצע הזמנה מיידית לטיפול בכל בית עסק או מטפל שרשומים בפורטן.
הקונספט החדשני מסוגו בישראל, מביא עימו בשורה חדשה ופורצת דרך מתוך רצון לקדם וליצור סטנדרטים של שירות, כלים טובים, מתקדמים ונגישים יותר לקידום מכירות ניהול ושיווק הקטגוריה".
עם השקת הפורטן יושק גם SPAmarker.Gift - תווי מתנה יוקרתיים לבילויים והנאה כאשר כל גולש יוכל לבחור את בית הספא, נופש ספא והטיפול המועדף עליו ישירות באתר. את תווי המתנה יקבלו הלקוחות באמצעות דואר, מייל או שליח. ומקבל הכרטיס יוכל לבחור את בית הספא המועדף עליו.

תאריך:  11/04/2010   |   עודכן:  11/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il