אגד ממשיך את מסורת דגל האיחולים ויוצא בקמפיין אינטראקטיב לכבוד יום העצמאות ה-62 למדינת ישראל. הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום יורו ישראל, ייצור את הפלטפורמה האינטרנטית הגדולה ביותר בעולם לכתיבת איחולים ליום העצמאות ה-62 של מדינת ישראל.
הקמפיין, שתקציבו כ-300,000 שקלים, יעלה לאוויר ב-13.4.10 למשך שבועיים ויכלול באנרים באתרי האינטרנט המובילים, בעברית וברוסית, שיפנו למיני-סייט ייעודי שיאפשר לכל גולש לכתוב ברכה אישית ולטעון את תמונתו שתשלב כקובייה בדגל האיחולים.
לדברי אייל יחיאל, מנהל אגף השיווק של אגד, "אגד כמוביל הלאומי ליווה את המדינה עוד מתקופת היישוב, והוא שותף מלא לאתגרי המדינה עד היום. הקמפיין מעצים את ערכי אגד - לאומיות, מובילות וישראליות - על-ידי מתן פלטפורמה למעורבות של הגולשים לכבוד יום העצמאות - תחת האמירה המלווה את אגד - "כי אכפת לנו'".
"במסגרת הקמפיין, יוכל כל גולש להיכנס למיניסייט ייעודי, שכתובתו eggedwish.co.il. ולהוסיף את תמונתו ואת ברכתו ליום העצמאות. בשנה שעברה נאספו בדרך זו אלפי ברכות ואנו מצפים שהשנה מספרן אף יגדל", הוסיף יחיאל.
יוצרי הקמפיין מבית יורו-ישראל: מנהל מחלקת קריאייטיב: אופיר מירב, מנהל אינטראקטיב: עדי פוקס. מעצב: נועם דויד, מנהלת מחלקת לקוחות: דנה לופבן, תקציבאית: עדן בן שלום, מנהל מחלקת מדיה - ליאור גרינץ, תקציבאי מדיה: יוני צדוק.