חברת דיפלומט, המשווקת את מוצרי היינץ בישראל, מעלה קמפיין טלוויזיה לקטשופ היינץ. הסיסמה המלווה את הקמפיין החדש הינה: "הגיע הזמן ליהנות מהאוכל". הקמפיין בוצע באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, הבמאי רני כרמלי והמפיק ישי הדס.
שני הסרטונים מציגים סיטואציות בהן יושבת משפחה בדיינר. ההורים נהנים מהארוחה, ואילו הילדים משועממים, ומסרבים לאכול. כאשר מגיע קטשופ לשולחן, מתחילה בארוחה "התרחשות": הילדים מוסיפים, תוך כדי משחק, קטשופ היינץ לאוכל. הקטשופ הופך את הארוחה לכיף והנאה לילדים, ובזכותו הם מסיימים את הארוחה.
לדברי ורד קירש, מנהלת שיווק מזון בדיפלומט: "מבדיקות שערכנו ראינו כי ילדים רבים תופסים את הקטשופ כחלק בלתי-נפרד מהארוחה שלהם, והקטשופ מסייע להם לאכול גם את מה שהם פחות אוהבים. ההורים, המעוניינים שילדיהם יאכלו, בוחרים את מותג הקטשופ בבית על-פי העדפת הילדים, שהינם צרכני הקטשופ העיקריים. בסרט רצינו ליצור אווירה של חוויה והנאה מהארוחה המשפחתית הן לילדים והן להורים. בעוד הילדים נהנים מהקטשופ, שהופך את הארוחה לכיפית וטעימה, ההורים נהנים מהאחווה בין האחים, הגורמת להם לאכול".
הקמפיין כולל שני סרטונים, ויעלה במהלך חודש אפריל בטלוויזיה ובאינטרנט.