X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Yes
▪  ▪  ▪

יום העצמאות ב-VOD Yes
ספיישל ישראלי עם סרטי בורקס, סדרות מקור, הופעות, מופעי בידור וסטנד אפ, סדרות קומדיות, תוכניות לילדים ועוד.
בין התכנים אשר ישודרו במסגרת הספיישל: אהבה קולומביאנית, גבעת חלפון אינה עונה, מציצים, האסונות של נינה, הסדרה אחד העם 1, שידורי המהפכה, מרחק נגיעה, הנרגנים, הנרגנות, לונדון פינת בן יהודה.
הופעות של: שלום אסייג, אהוד בנאי, אביב גפן, נאור ציון ועוד.
לילדים תשודר סדרת קופיקו, הופ ילדות ישראלית ועוד מגוון רחב של תכנים כולו בקטגוריית ספיישל עצמאות.
ערוצי הסדרות
ב-yes Stars Action HD
אנשי החוק - הפקת מקור בהקרנת בכורה: במוצאי יום העצמאות ניתן הזדמנות נדירה להציץ אל העבודה האמיתית של אנשי החוק בישראל. "אנשי החוק", תוכנית דוקומנטרית חדשה, מביאה את סיפורם של השוטרים המרכיבים את הכוח. בכל פרק תתמקד התוכנית בעיר אחת ותציג את הבעיות הייחודיות לאזור דרך תיעוד פעולותיהם של השוטרים בשטח. התוכנית תשמור על תמהיל בין עבודת השיטור השגרתית והיום-יומית ובין פעולות משטרה יזומות וקריאות בהולות לעזרה. לדוגמא, פרק (25 דקות) עשוי להיפתח בבדיקת אלכוהול שיגרתית במוקדי בילוי, ימשיך במעקב אחר קריאה הקשורה לאלימות במשפחה ויסתיים במבצע יזום לפשיטה על תחנת סמים. צוות ההפקה תתלווה לשוטרים\ות במשך עבודתם השגרתית ומתעד את הפעולות המקצועיות הדרושות כדי לשמור על החוק החל בבדיקות סמים וחיפושים דרך מרדפים ומעצרים ועד חקירות בשטח ומבצעים יזומים. התוכנית היא דוקומנטרית-בידורית, מותחת, מעניינת ואפילו מצחיקה לעיתים.
גאווה ישראלית: מיטב פרקי הסדרות ההוליוודיות עם שחקנים ישראלים בתפקידי אורח: אקי אבני וסנדי בר בפרק מיוחד של "היחידה" שמתרחש בישראל, כמו-גם מארק איווניר ואורי פפר שמתארחים בפרקים אחרים, אלונה טל מתארחת בצד המוזר של הטלוויזיה כנערה ב"הלוחשת לרוחות", ציידת השדים המקצועית ג'ו ב"על טבעי", וכעוזרת ב"המנטליסט". שירלי ברנר מתארחת ב"מחשבות פליליות" ומארק איווניר מפחיד מתמיד ב"בית הבובות".
חקירה פנימית: המיני סדרה המקורית, בכיכובה של ענת וקסמן, תוקרן בערב החג החל מ-20:00 ולמחרת ב-17:45.
ב-yes Stars Drama HD
גאווה ישראלית: מיטב פרקי הסדרות ההוליוודיות עם שחקנים ישראלים בתפקידי אורח: נועה תשבי מפתה ב"ניפ/טאק" וב"אהבה גדולה", מארק איווניר מאיים ב"הנובוריצ'ים", מיטל דוהן מרביצה תורה ב"העשב של השכן" ואלונה טל זוללת בקייטרינג של "אנשי המסיבות".
סדרות ישראליות קלאסיות: שתי סדרות, כל אחת מהן מציגה פן אחר של החברה הישראלית - המושבים המתפרקים מנכסיהם ומאמות המוסר ב"בנות בראון" והעולמות המתנגשים של אשכנזים ומזרחים ב"אהבה זה כואב". כל פרקי הסדרות ישודרו בערב החג ובחג עצמו.
  • ערב יום העצמאות:
  • 20:00 אהבה זה כואב.
  • 22:15 בנות בראון.
  • למחרת:
  • 09:05 המשך בנות בראון.
  • 14:05 המשך אהבה זה כואב.
ב-yes Stars Comedy
נפתח את ערב יום העצמאות במיטב של הגשש החיוור, נמשיך במרתון פרקי "אחד העם אחד", "שוטטות", "פאפאדיזי" לתוך הלילה, המיטב של "החמישיה הקאמרית" ועוד.
ב-yes Stars Next HD
yes Stars Next HD נכנע למנדט הבריטי ומשדר ברצף את מיטב התוצרת הבריטית של השנים האחרונות, בז'ארנים שונים:
ערב יום העצמאות:
20:00 "ניצולים" - שידור רציף של פרקי העונה הראשונה סדרת המתח הממגנטת.
02:35 "וידווייה הסודיים של זונת צמרת" - בילי פייפר בסדרת הלהיט שכבשה גם את אמריקה.
יום העצמאות:
06:00 הממלכה הקטנה - העונה הראשונה שהחלה את כל הטירוף.
09:30 גאווין וסטייסי - הקומדיה הבריטית זוכת הBAFTA שהפכה ליקירת האומה הבריטית.
12:30 האנשים היפים - דרמה קומית מרגשת מביתה-BBC על ילד גיי שגדל בשנות ה-90 ברדינג.
15:30 טורצ'ווד: ילדי כדור הארץ - לבקשת הקהל שידור נוסף למיני סדרה הנצפית ביותר בבריטניה.
ערוצי הסרטים
ערוצי הסרטים של Yes יחגגו את יום העצמאות ה-62 של מדינת ישראל עם הסרטים שאנחנו אוהבים לצפות בהם, עם סרטים ישראלים וסרטים בהם מככבים מיטב כוכבי הקולנוע הישראלים.
yes1 - ערב יום העצמאות עם ג'וליה רוברטס (19.4)
הקרנה של ארבעה מסרטיה הבולטים של אחת משחקניות הקולנוע האהובות ביותר. הסרטים שיוקרנו:
מיסטיק פיצה Mystic Pizza ב-20:53;
נוטינג היל Notting Hill ב-22:39;
אישה יפה Pretty Woman ב-00:44;
כולם אומרים אני אוהב אותך Everyone Says I Love You ב-02:45.
yes2 - מרתון אבי נשר בערב יום העצמאות (19.4)
הלהקה - 20:50: דרמה מוסיקלית. להקה צבאית מצליחה מתכוננת למופע. במהלך החזרות חווים חבריה דרמות לא קטנות, רומנים אסורים וסיפורי אהבה. עם: גידי גוב, חלי גולדנבג, מאיר סויסה, גלי עטרי. במאי: אבי נשר. ישראל, 1979.
סוף העולם שמאלה - 22:45: קומדיה. 2 משפחות שהיגרו ממרוקו ומהודו, חיות בשכנות. אין להן דבר במשותף, מלבד שתי בנות בגיל ההתבגרות, בינהן נוצר קשר ייחודי. עם: נטע גרטי, לירז צ'רכי, רותם אבוהב, נתי רביץ, ישראל קטורזה. במאי: אבי נשר 2004.
דיזינגוף 99 - 00:40: קומדיה. בבריחתם מחייהם המשמימים עוברים נתי, מושון ואוסי לדירה ברחוב דיזינגוף, לב הבידור התל אביבי, כשמטרתם היא להפיק סרט פרסומת. עם: ענת עצמון, גלי עטרי, גידי גוב. במאי: אבי נשר, 1979.
yes3 - ערב יום העצמאות בזווית שונה (19.4)
המנגליסטים - 22:35: קומדיה מלודרמטית. על-רקע המנגל המסורתי של יום העצמאות, מוצאת עצמה משפחה ישראלית ממוצא עירקי במפגש משפחתי טעון. עם: ויקטור עיידה, ריימונד אבקסיס. בימוי: דוד אופק, יוסי מדמוני. 2003.
חור בלבנה - 00:20: קומדיה. סרטם המוטרף של אורי זוהר (בימוי) ועמוס קינן ז"ל (תסריט). בראייה הסאטירית שלהם מומשלת הקמת המדינה לבניית אולפן סרטים בלב המדבר, והאנרכיה שולטת. עם: אורי זוהר, אברהם הפנר, דן בן אמוץ, ישראל גוריון ועוד. במאי: אורי זוהר. ישראל, 1965.
yes4 - ערב יום העצמאות עם ישראלים בהוליווד (19.4)
Delta Force - מחץ הדלתא - 20:50: אקשן. כאשר מטוס אמריקני נחטף על-ידי טרוריסטים ומובל לביירות, הנשיא קורא ל"מחץ הדלתא", צוות מובחר של חיילי קומנדו, להיכנס לתמונה. הצוות יוצא למשימה, כנגד כל הסיכויים. עם: צ'אק נוריס, אורי גבריאל. במאי: מנחם גולן, 1986.
Body Of Lies - גוף השקרים - 23:00: מתח. רוג'ר פריס הוא סוכן CIA המוצב במזרח התיכון. הוא עולה על רמז המוביל לאל-סלים ראש קבוצת טרור אך מסתבך בפרשיית חטיפה. עם: לאונרדו דיקפריו, ראסל קרואו, אלון אבוטבול. במאי: רידלי סקוט, 2008.
The Kingdom - הממלכה - 01:10: פעולה. קבוצת סוכני FBI נשלחת לערב הסעודית כדי לפתור רצח המוני. עליהם לשתף פעולה עם מקביליהם הסעודים, אך כשאלו חושפים את הסודות שמאחורי הפשע, הקבוצה מובלת לעימות עוצר נשימה. עם: ג'יימי פוקס, אורי גבריאל. במאי: פיטר ברג. 2007.
Vantage Point - 8 צדדים לאמת - 03:00: אקשן. נשיא ארה"ב נורה במהלך פסגה בנושא טרור. סיפור ההתנקשות מתואר דרך עיניהם של 8 דמויות ביניהן מאבטחים, עיתונאים ותיירים שכל אחד מהם ראה חלק אחר מההתנקשות. עם: דניס קוויד, מת'יו פוקס, איילת זורר. במאי: פיט טראביס. 2008.
We Own The Night - הלילה הוא שלנו - 04:35: דרמת אקשן. שני אחים, משני צידי החוק, בעולם הפשע של ברוקלין שנות ה-80 נאלצים להתמודד עם רוצח שכיר של המאפיה הרוסית שרודף אותם. עם: חואקין פיניקס, מארק וולברג, מוני מושונוב. במאי: ג'יימס גריי. ארה"ב, 2007.
ערוץ Yes דוקו
yes דוקו ישדר ביום העצמאות רצף של סרטים דוקומנטריים ישראלים נבחרים, ביניהם - דיפלומט (זוכה פסטיבל ירושלים האחרון), בובות נייר (של תומר הימן), החברים מהכיתה שלי (שירי ארצי), ועוד.

תאריך:  13/04/2010   |   עודכן:  13/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אורי זוהר
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il