X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כללית רפואה משלימה
▪  ▪  ▪

סובלים מכאבי ראש או בטן הקשורים בלחץ, מהפרעות שינה, מעקרות ללא שום הסבר רפואי, פוחדים לטוס, תסמונת המעי הרגיז, חרדות או פוביות? שירות טיפולים חדש מתחום ההיפנוזה נפתח בימים אלה במרפאת כללית רפואה משלימה בקריון, בקריית ביאליק, המספק מענה למגוון בעיות בריאות פיזיות ונפשיות.
מרפאת כללית רפואה משלימה בקריון, קריית ביאליק, מרחיבה בימים אלה את מגוון השירותים שהיא מעניקה לתושבי הצפון, ומהיום ניתן לטפל במסגרתה בעזרת היפנוזה רפואית במגוון רחב של בעיות בריאות ומחלות פיזיות או נפשיות. היפנוזה יכולה לשמש לטיפול בהפרעות נפשיות, טיפול בכאבים שונים: כאבי ראש, בטן, טיפולים רפואיים שכרוכים בכאב, תסמונת המעי הרגיז, הפרעות שינה, תסמונת החלוק הלבן, טיקים, עקרות פסיכוגנית, פחד מטיסות, ממעליות, מנהיגה, חרדה ופוביות אחרות.
ד"ר לאון קלמן (MD), מטפל בהיפנוזה רפואית במרפאת כללית רפואה משלימה בקריון, קריית ביאליק, מציין: "בהתבסס על מחקרים הקיימים בתחום, לא ניתן להפנט מישהו נגד רצונו או לגרום לו לעשות דברים הנוגדים את תפישת עולמו. לא יקרה מצב שבו המטופל יחשוף סודות שלא התכוון לחשוף או יבצע פעולות שלא היה מבצע מחוץ לתהליך ההיפנוטי. העיקרון המנחה הוא, שהאדם לא יעשה דברים המנוגדים לקוד המוסרי שלו ולרצונו האישי. כמו-כן, אין שום סכנה שאדם 'ייתקע' בעבר, בגיל 5 לדוגמה, ולא יוכל לחזור. דעות קדומות ושגויות אלה ואחרות אנשים קיבלו מהסרטים ומהמופעים שנערכו כשעשוע להמונים", מסביר ד"ר קלמן.
"מטרתם של אותם הסרטים והמופעים הייתה לתפוס את תשומת ליבם של הצופים בעזרת תופעה על טבעית כביכול ואולי אף מפחידה. אך היום ידוע שאף מהפנט במה לא מסוגל להפנט מישהו מחוץ למסגרת ההצגה והסיבה לכך היא פשוטה - המהפנט חייב שיתוף פעולה מצד המהופנט. במידה ובמהלך היפנוזה ייעשה ניסיון כלשהו לשכנע או לומר דבר מה המנוגד לעקרונות או לאינטרס של המטופל, הוא פשוט ייצא מיד מהמצב ההיפנוטי.
יצוין כי ב-1984 חוקק חוק השימוש בהיפנוזה. על-פי החוק, מהפנט מורשה יכול להיות רק רופא, רופא שיניים או פסיכולוג. בישראל יש היום כ-500 בעלי מקצוע המורשים להפנט, וכל הרוצה לעסוק בתחום נדרש ללמוד במקום מוכר על-ידי משרד הבריאות, לעבור בחינה ממשלתית להסמכה לעיסוק בהיפנוזה ולהירשם בפנקס המורשים להפנוט שמנהל משרד הבריאות.
"להבדיל מהמופעים", ממשיך ד"ר קלמן, "מטרתה של ההיפנוזה הרפואית היא לעזור לאנשים להגיע לתפקוד בריא, הרמוני ומהנה יותר בחייהם. היפנוזה רפואית היא תחום מדעי לכל דבר עם ספרות מקצועית עשירה ומחקרים שנעשים בכל העולם כולל במכון ויצמן. המחקרים הללו מוכיחים חד-משמעית שהיפנוזה עוזרת במגוון של הפרעות בריאותיות".
ד"ר קלמן מסביר כי היפנוזה היא מצב שבו אדם מפנה את הקשב שלו כלפי פנים. זה מביא להווצרותו של "הטראנס ההיפנוטי" - מצב נעים ביותר לרוב האנשים. הטראנס עצמו מהווה תרופה לבעיות כמו לחץ ומתח. במצב הטראנס אדם יוצא למסע פנימי והמהפנט מלווה אותו במסעו. בהיפנוזה החדשה (האריקסוניאנית) הנחת היסוד היא שרוב התשובות לבעיותיו של האדם נמצאות אצלו - באופן מודע או לא מודע - ולקראתן נערך המסע.
תפקידו של המהפנט הינו לעזור למטופל להגיע למודעות למשאבים הפנימיים שלו וליישם אותם בחייו - זה מה שיצור שינוי גופני או נפשי אצל האדם. טיפול בהיפנוזה עוזר להגיע לקשר טוב יותר עם עצמך ולשפר את הקשר בין המוח לגוף.
להפתעתם של הרבה אנשים מתברר, שהמצב של הטראנס ההיפנוטי כבר מוכר להם. כולנו מדי יום נכנסים פעמים רבות לטראנס לפרקי זמן של שניות או דקות באופן ספונטני. הפסקות אלה במרוץ היומיומי חיוניות לבריאותנו הנפשית והגופנית. כל מצב של ריכוז גבוה, שבו אנחנו ממוקדים בדבר אחד, וכאילו מתעלמים משאר ההסחות שמסביב, הוא מצב שיש לו מאפיינים היפנוטיים, אולם איננו מודעים לכך. אנחנו אומרים כי אירוע מסוים או ספר טוב היה מהפנט, ולא יודעים שבפועל אכן היינו מהופנטים. במהלך הטיפול, מסביר ד"ר קלמן, מטופל לומד להיכנס למצב של טראנס על-פי רצונו וכך הוא רוכש כלי מעשי שבו יוכל להשתמש במהלך חייו למטרות רבות.
מרפאת כללית רפואה משלימה הקריון, קריית ביאליק, טלפון: 04-8748400.
אודות ד"ר לאון קלמן: בוגר בית הספר לרפואה של הטכניון, עוסק ברפואה אינטרגרטיבית, המשלבת את הרפואה הקונבנציונלית עם המשלימה. בנוסף להיותו רופא הוא גם מורה ליוגה ומדיטציה. את נושא ההיפנוזה והאוטוסוגסטיה, החל ללמוד בצעירותו לפני כ-20 שנים. מאז למד רפואה והמשיך בלימודי היפנוזה ביחידה להיפנוזה קלינית במרכז רפואי וולפסון. היום הוא בעל רישיון ממשרד הבריאות לעסוק בהיפנוזה.
אודות כללית רפואה משלימה: רשת מרפאות לרפואה משלימה המונה כ-50 סניפים בפריסה ארצית. ברשת מגוון טיפולים וסדנאות רחב, שנבחרו תוך הקפדה על הסטנדרטים הרפואיים הגבוהים ביותר, המקובלים גם בעולם המערבי. הטיפולים ניתנים על-ידי מיטב המטפלים בארץ ותחת פיקוח רפואי מלא. כל מטופל הפונה למרפאות כללית רפואה משלימה יתייעץ תחילה עם רופא אשר יתאים עבורו תוכנית טיפולים יעילה ובטוחה בהתאם לצרכיו האישיים. תוכנית הטיפולים תשלב באופן מיטבי מגוון פתרונות טבעיים הקיימים במרפאתינו.
לפרטים נוספים: כללית רפואה משלימה, טלפון: כוכבית 2829.

תאריך:  15/04/2010   |   עודכן:  15/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ויקי סנדלר
- הודעה מטעם מתחם סי אנד סאן
כנרת טוביהו
- הודעה מטעם משרד התרבות והספורט
חגית הללי
- הודעה מטעם הסוכנות היהודית
נועה שבתאי ויצר
- הודעה מטעם המכללה למינהל
לינדה בר
- הודעה מטעם רשות השידור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il