חברת
יורוקום, נציגת נוקיה בישראל, עולה ביום העצמאות (ג', 20.4. 10) בקמפיין פרסומי חדש, להשקת מכשיר Nokia 5230, במסגרתו תינתן הטבה בלעדית ללקוחות החברה - הורדה חינם של אפליקציית המוזיקה Mecanto. היקפו הכספי של הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום JWT ישראל, מוערך בכ-1.5 מיליון שקלים. הקמפיין, שיימשך כשבועיים, כולל סרטון פרסומת, שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24, באנרים באתרי האינטרנט השונים וקמפיין סלולרי.
ה-Nokia 5230 בעל מסך מגע מתקדם מעניק חווית שימוש מהירה מאוד ונוחה לשימוש ומיועד בעיקר לקהל צעיר. המכשיר המאפשר למשתמש ליהנות מחוויה מוסיקלית מקסימלית, מצויד בנגן מדיה (מוזיקה ווידאו) התומך בפורמטים באיכות שמע גבוהה במיוחד, רדיו FM סטריאופוני ואפשרות להשמעת מוזיקה רציפה עד 33 שעות. באמצעות תפריט יעודי בהפעלת נגן המדיה ניתן לקטלג את המוזיקה לפי אלבומים, זמרים וחלוקה לרשימות השמעה.
לרגל ההשקה מציעה יורוקום Nokia מבצע, במסגרתו יוכלו בעלי נוקיה מסדרה 60 להוריד את אפליקציית Mecanto בחינם, למשך שלושה חודשים, מחנות האפליקציות Ovi Store.
אפליקציית Mecanto מאפשרת למשתמש לסנכרן את כל התוכן המוסיקלי שלו במכשיר הנוקיה, ומספקת גישה לכל קבצי המוזיקה שלו מהמחשב הביתי, המחשב במשרד ובעתיד גם מהטלוויזיה, וללא צורך בהורדתם והעברתם לטלפון, זאת תוך עידכון תמידי.