X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עיריית רחובות
▪  ▪  ▪

עיריית רחובות, בשיתוף אגודות הסטודנטים, מציגה: משה פרץ ואברהם טל מארח את מוש בן ארי. 16:00, יום ד', 5.5.10, פארק המדע (ת.מ.ר).
פארק המדע ברחובות (פארק ת.מ.ר) כבר מזמן הפך למוקד בילוי אטרקטיבי לצעירים מכל הארץ ומשגשגים עשרות בתי קפה, בארים ומסעדות. במעוז השילוב הרחובותי בין המדע לתרבות, תוקם ב-5.5.10 בימת אומנים מהמובילים בארץ והפארק יהפוך למתחם צעירים חיי, בועט ונושם. את כל זה עושים ברחובות כדי למשוך ולספק את קהל הסטודנטים (שכ-7500 מתוכם לומדים בעיר) ולהעביר להם את המסר הברור: "רחובות עם הסטודנטים".
החל מהשעה 16:00 יהפוך רחוב פקריס בפארק המדע בעיר למתחם לצעירים וסטודנטים, ועל הבמה יעלו בזה אחר זה גדולי האומנים להופעות מלאות. "אנחנו רוצים לראות את רחובות צעירה ומשכילה גם בעתיד, ולכן דואגים להשקיע בסטודנטים גם בהווה. יש לנו מרכז לצעירים 'עתידים' שנותן שירותים בכל השנה, ואירוע יום הסטודנט בפרוש בא להעביר את המסר שרחובות עם הסטודנטים", אמר ראש העיר רחמים מלול, שהחליט להגדיל השנה גם את תקציב חגיגת יום הסטודנט, לרגל 120 שנה להיווסדה של העיר, וסיכם: "יש ביקוש אדיר של זוגות צעירים להתגורר ברחובות ומיטב מכוני המחקר ומוסדות ההשכלה הגבוהה פועלים בעיר, אנחנו נחזק את הקשר הזה ויום הסטודנט הוא עוד צעד אחד בכיוון הנכון אליו צועדת העיר".
חבר המועצה הצעיר, עו"ד מתן דיל, אשר מחזיק בתיק הצעירים ומכהן גם כיו"ר ועדת ההיגוי לחגיגות ה-120 מסר כי: "לאחר דיונים רבים עם קבוצות מיקוד של צעירים בעיר הוחלט על ליין האומנים, מיקום ואופי האירוע. לצעירי רחובות מגיע ליהנות מהמופעים האיכותיים ביותר, קרוב לבית ובמחיר נוח. אירוע בקנה מידה כזה מתחבר לרוח ולקצב החדשים של העיר בשנת ה-120 ותורם לחיזוק עוצמתה של רחובות. מודה אני לראש העיר על התמיכה, הגיבוי והעשייה למען הצעירים, הצבת הדור הצעיר גבוה בסולם העדיפויות העירוני ובהקצאת המשאבים הדרושים לכך".
יהודה בצלאל, יו"ר אגודת הסטודנטים הפקולטה לחקלאות האוניברסיטה העברית: "השנה אנו זוכים לקיים את יום הסטודנט הגדול והמושקע ביותר שהיה אי-פעם ברחובות. יש עוד דרך ארוכה לסלול לטובת הסטודנטים בעיר, ואני תקווה כי שיתוף הפעולה בין העירייה לאגודות שהוכיח את עצמו ביום הסטודנט - יוביל לפרויקטים משותפים נוספים, ולעיצוב פניה של רחובות כעיר סטודנטיאלית של מדע ותרבות".
אבי יוספי, מנהל האירוע: "כיוונו גבוה השנה, אני מאמין שכל צעיר שמתגורר ברחובות ובסביבה ייקח חלק ביום הזה, זהו יום חג לסטודנטים שעובדים קשה כל השנה להגיע להישגים. בסופו של דבר ההשכלה היא לחם הארץ והבילוי והפנאי נותנים קצת חיים ומרץ להמשיך בעבודה מספסל הלימודים".
פרטים נוספים: רחוב פקריס, מתחם החניון העירוני (סמוך לבניין רורברג), פארק ת.מ.ר, רחובות. מומלץ להגיע בתחבורה ציבורית לאירוע, המגיעים עם רכבים יחנו בחניונים בפארק המדע. באירוע יוצבו דוכני מזון ושתייה משובחים. הכניסה מגיל 20 בהצגת ת.ז. חל איסור להכניס נשק למתחם האירוע, כמו-כן לא תותר כניסה של מזון ושתייה מכל סוג שהוא. המקום מאובטח על-ידי משטרת ישראל.
כרטיסים: לסטודנטים באגודות הסטודנטים במחיר של 50 שקלים, לצעירים במחיר של 80 שקלים. בטלפונים 054-6353535, 054-9910910, 054-6484848.
מידע נוסף אודות האירוע ניתן לקבל באמצעות המוקד העירוני, 106, הזמין לפניות הציבור 24 שעות ביממה.

תאריך:  22/04/2010   |   עודכן:  22/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il