קבוצת כלל
www.clalbit.co.il עולה עם פרויקט חדש, במסגרתו יוצבו שעוני ענק ממותגים בנקודות מרכזיות ברחבי הארץ ויציגו את השעה העדכנית, זאת תחת הסיסמא "לכל רגע בחיים יש כלל". בשלב ראשון יוצבו שני שעונים בכניסה לנמל תל אביב ובצומת פולג לתקופה של חודש. ההיקף הכולל של הפרויקט מוערך בכמיליון שקלים.
השעון שיוצב באזור נמל תל אביב, יתפרס על קיר דו-חזיתי בשטח של כ-240 מ"ר, הפונה גם לחזית של רח' דיזינגוף וגם לנמל תל אביב. השעון שיוצב בצומת פולג יתפרס על קיר בשטח של כ-400 מ"ר, לנוחות הנהגים והעוברים במקום.
מהלך שעוני הזמן, מביא לידי ביטוי גרפי ומוחשי את המסר המרכזי של "לכל רגע בחיים יש כלל" שמשמעותו, כי בחיים הדינמיים, לכלל יש את הידע והכלים לספק את הפתרון המתאים ביותר לכל רגע ולכל מצב: גם בחתונה, גם בשיפוץ דירה, גם בקניית רכב חדש, גם בנסיעה לחו"ל, גם בהולדת הילד הראשון, גם בעת קידום בעבודה ועוד.
בנוסף, תעלה החברה בקמפיין פרסומי בהיקף של כמיליון שקלים שיכלול פרסום באתרי אינטרנט וכן חסויות בטלוויזיה.
אורי גינוסר, ראש אגף קשרי חוץ בקבוצת כלל, מציין, הצבת השעונים תואמת את הקו הפרסומי החדש של החברה ומעבירה ויזואלית את המסר, כי בכל רגע נתון, יש צורך לקבל החלטות ולקחת אחריות על ההווה והעתיד הפיננסי וכלל נמצאת עבור לקוחותיה בכל אחד מאותם רגעים. עוד מציין גינוסר, כי שעוני הענק מדגישים גם את עוצמתה ומובילותה של החברה ואת השפה הפרסומית הייחודית שלה.