קראפט פודס ישראל, משיקה בחודש מאי 2010 קמפיין למותג הקפה ג'ייקובס תחת הסיסמא "אם אין Jacobs, אז עזוב...".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום JWT, ובעלות של כ-300,000 דולר, כולל פריסת שלטי חוצות ברחבי הארץ, פרסומות ברדיו וכן פעילויות קידום מכירות.
Jacobs מציע לצרכן קפה נמס איכותי המבוסס על בלנד משובח, בעל אחוז גבוה של פולי קפה מזן ערביקה, המעניקים לקפה טעם חזק וארומה של קפה שהרגע נטחן.
Jacobs הוא אחד מהמותגים הוותיקים של תאגיד המזון השני בגודלו בעולם, קראפט פודס. המותג קיים משנת 1895, וכיום נמנה עם קבוצת מותגי העל של קראפט פודס. מותגים אשר לכל אחד מהם מחזור מכירות שנתי של מעל 1 מיליארד דולר.
קפה Jacobs משווק ברחבי אירופה והמזרח התיכון, והוא מוביל השוק במרבית מדינות מזרח אירופה.
ניר איצקוביץ, מנהל השיווק של קראפט פודס ישראל, ציין כי "Jacobs הוא אחד המותגים האסטרטגיים של קראפט פודס בישראל ובעולם, ומותג פרימיום בשוק הקפה. הצרכנים בישראל יודעים להעריך קפה איכותי, ואינם מתפשרים על הקפה שלהם, ובוחרים בג'ייקובס".
בנוסף, משיקה קראפט פודס בימים אלה גם קמפיין חסויות טלוויוזיוני למותג העוגיות המוביל Oreo, באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין FCB, בעלות של כ-250,000 דולר.