X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כללית רפואה משלימה
▪  ▪  ▪

לרגל יום האסתמה הבינלאומי שיחול ב-5 למאי 2010, מציעה ש.ל.ה - רשת מרפאות כללית רפואה משלימה ללקוחותיה הסובלים מהמחלה, מבוגרים וילדים כאחד, יעוץ רפואי חינם לכל מי שיגיע למרפאה במועד זה או לחילופין יזמין תור לייעוץ רפואי.
המטרה להעלות את המודעות בקרב ציבור החולים למגוון הפתרונות הטבעיים הקיימים ברפואה משלימה אשר יכולים לסייע ואף להקל משמעותית את מצבם של החולים ואף לצמצם את הצורך בתרופות. בין הטיפולים: רפואה סינית (כולל דיקור), הומיאופתיה ועוד.
בנוסף, במרפאות כללית רפואה משלימה מתקיימות סדנאות ייחודיות על-פי שיטת בוטייקו לטיפול בחולי אסתמה והפרעות נשימה. שיטה זו מלמדת ומתרגלת נשימה הנכונה עבור חולה באסתמה ובדרך זו מביאה להפחתה בסימפטומים של המחלה.
"אסתמה היא מחלה דלקתית כרונית של הריאות, המתרחשת כתוצאה מהיצרות ה'צנרת' (הסימפונות) המוליכה את האוויר לריאות, והופעת דלקת בדופן הפנימית של הסימפונות. דלקת זו יוצרת הפרשה סמיכה, המפריעה גם היא במעבר האוויר", מציין ד"ר אביחי בולקובשטיין, מטפל ומרכז סדנאות בוטייקו במרפאות כללית רפואה משלימה, הערכה היא ששכיחות המחלה בקרב בוגרים נע בין 7% ל-12% בקרב ילדים. מספרים אלו נמצאים בעלייה מתמדת, כנראה בשל השינויים האקלימיים וההחמרה בזיהום האוויר ולמעשה אסתמה הינה המחלה הכרונית השכיחה ביותר בקרב ילדים.
תסמיני המחלה מתבטאים בקשיי נשימה שיעול טורדני וצפצופים, אך בין התקף להתקף התפקוד הינו רגיל. "אסתמה עלולה לפגום באיכות החיים ובסיבולת למאמץ, לכן לייעוץ רפואי חשיבות שכן היעוץ כולל התאמת תוכנית טיפולים יעילה ובטוחה בהתאם לצרכיו האישיים של מטופל וגם המלצות לאורח חיים המתאים לחולה, תזונה נכונה ועוד".
אודות ש.ל.ה - רשת מרפאות כללית רפואה משלימה: רשת מרפאות לרפואה משלימה המונה כ-50 סניפים בפריסה ארצית. ברשת מגוון טיפולים וסדנאות רחב, שנבחרו תוך הקפדה על הסטנדרטים הרפואיים הגבוהים ביותר, המקובלים גם בעולם המערבי. הטיפולים ניתנים על-ידי מיטב המטפלים בארץ ותחת פיקוח רפואי מלא. כל מטופל הפונה למרפאות כללית רפואה משלימה יתייעץ תחילה עם רופא אשר יתאים עבורו תוכנית טיפולים יעילה ובטוחה ביותר בהתאם לצרכיו האישיים. תוכנית הטיפולים תשלב באופן מיטבי מגוון פתרונות טבעיים הקיימים במרפאתנו.
לפרטים נוספים: כללית רפואה משלימה: כוכבית 2829.

תאריך:  28/04/2010   |   עודכן:  28/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il