ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הבריאות NATURE VALLEY, וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל, עולות בגל נוסף עם קמפיין הטלוויזיה החדש למותג חטיפי הבריאות. הקמפיין יעלה בערוצים המסחריים 2, 9 ו-10 בטלוויזיה למספר שבועות ומוערך בכשני מיליון שקלים.
הקמפיין מציג בצורה הומוריסטית, שתי אנטילופות הצופות בקנאה באישה המטיילת להנאתה בטבע, עוצרת להפסקה בצד הדרך ונהנית מחטיף בריאות NATURE VALLEY, בעוד שהן צריכות להסתפק בעלים בלבד. הסרטון מדובב על-ידי השחקניות קרן מור וענת מגן שבו. הסלוגן הממשיך ללוות את הקמפיין הינו: Enjoy Nature - Enjoy Nature Valley.
הקמפיין, בדיבובן של שחקניות מוכרות ומוערכות, נועד לבסס את מודעות הצרכנים לחטיפי הבריאות של Nature Valley וכן לחזק את החיבור בין המותג לאורח חיים אקטיבי בשילוב עם הנאה מהטבע.
כחלק מקמפיין הטלוויזיה והחסויות, מתמקדת ג'נרל מילס גם בפעילות קידום מכירות נרחבת במועדוני כושר מובילים, בנקודות המכירה, בחלוקת חטיפים בתוך מגזיני בריאות ולייף סטייל מובילים ובמתן חסויות לאירועי ספורט בטבע, לדוגמא: אירוע הקפת התבור ה-58 Nature Adventure, מרתון תל אביב, צעדת הגלבוע, צעדת "נשים הולכות רחוק" ובאירועים נוספים בהם באים לידי ביטוי ערכי המותג.
חטיפי הגרנולה Nature Valley מיוצרים בארה"ב על-ידי ענקית המזון General Mills, שהייתה פורצת דרך וייסדה את קטגוריית חטיפי הבריאות בארה"ב כבר בשנת 1975. מאז הפכו חטיפי Nature Valley לנמכרים ביותר בארה"ב והם משווקים בהצלחה כמעט בכל העולם. המותג מיובא לארץ על-ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על-ידי חברת ליימן שליסל.
קרדיטים: משרד פרסום אברהם; יחסי ציבור: אסף נרינסקי - הראל מורדי תקשורת שיווקית משולבת.