X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ג'נרל מילס ישראל וליימן שליסל
▪  ▪  ▪
מתוך הקמפיין [צילום: יח"צ]

ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הבריאות NATURE VALLEY, וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל, עולות בגל נוסף עם קמפיין הטלוויזיה החדש למותג חטיפי הבריאות. הקמפיין יעלה בערוצים המסחריים 2, 9 ו-10 בטלוויזיה למספר שבועות ומוערך בכשני מיליון שקלים.
הקמפיין מציג בצורה הומוריסטית, שתי אנטילופות הצופות בקנאה באישה המטיילת להנאתה בטבע, עוצרת להפסקה בצד הדרך ונהנית מחטיף בריאות NATURE VALLEY, בעוד שהן צריכות להסתפק בעלים בלבד. הסרטון מדובב על-ידי השחקניות קרן מור וענת מגן שבו. הסלוגן הממשיך ללוות את הקמפיין הינו: Enjoy Nature - Enjoy Nature Valley.
הקמפיין, בדיבובן של שחקניות מוכרות ומוערכות, נועד לבסס את מודעות הצרכנים לחטיפי הבריאות של Nature Valley וכן לחזק את החיבור בין המותג לאורח חיים אקטיבי בשילוב עם הנאה מהטבע.
כחלק מקמפיין הטלוויזיה והחסויות, מתמקדת ג'נרל מילס גם בפעילות קידום מכירות נרחבת במועדוני כושר מובילים, בנקודות המכירה, בחלוקת חטיפים בתוך מגזיני בריאות ולייף סטייל מובילים ובמתן חסויות לאירועי ספורט בטבע, לדוגמא: אירוע הקפת התבור ה-58 Nature Adventure, מרתון תל אביב, צעדת הגלבוע, צעדת "נשים הולכות רחוק" ובאירועים נוספים בהם באים לידי ביטוי ערכי המותג.
חטיפי הגרנולה Nature Valley מיוצרים בארה"ב על-ידי ענקית המזון General Mills, שהייתה פורצת דרך וייסדה את קטגוריית חטיפי הבריאות בארה"ב כבר בשנת 1975. מאז הפכו חטיפי Nature Valley לנמכרים ביותר בארה"ב והם משווקים בהצלחה כמעט בכל העולם. המותג מיובא לארץ על-ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על-ידי חברת ליימן שליסל.
קרדיטים: משרד פרסום אברהם; יחסי ציבור: אסף נרינסקי - הראל מורדי תקשורת שיווקית משולבת.

תאריך:  04/05/2010   |   עודכן:  04/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דורית ענבר
- הודעה מטעם הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה
יעל יהודה
- הודעה מטעם אורנג'
רוני שלומאי
- הודעה מטעם ארגון פעמונים
עדי צורף
- הודעה מטעם תיאטרון גבעתיים
גיל קריים
- הודעה מטעם פרודוור ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il