קבוצת עיניים הכוללת את המרכזים הרפואיים להסרת משקפיים בלייזר ואת רשת האופטיקה עיניים בבעלות ד"ר לוינגר, החליפה את משרד הפרסום שליווה אותה במשך שלוש השנים האחרונות - Think design (גדי אדר) למשרד הפרסום זרמון גולדמן.
היקף תקציב הפרסום השנתי של קבוצת עיניים נאמד בשנת 2009 בכ-3.5 מיליון שקלים, לעומת תקציב הפרסום בשנת 2010, שיסתכם בהיקף של כחמישה מיליון שקלים.
איציק לוי, סמנכ"ל קבוצת עיניים מסר כי: "משרד הפרסום Think design, שליווה את הרשת במשך שלוש שנים, תרם רבות למיצובה וחיזוקה של הקבוצה ולגיבוש קונספט המחבר בין המרכזים הרפואיים ובין רשת האופטיקה. לאחר שלוש שנים של פעילות פורייה, החלטנו לסיים את דרכנו המשותפת ולהתרענן במשרד המתמחה ברשתות קמעונאיות עם זיקה לאופנה שיוכל להוביל יחד איתנו את המשך התפתחותה ומיתוגה של קבוצת עיניים ובמיוחד את רשת האופטיקה כרשת אופנתית הנותנת אחריות רפואית".
עוד מסר לוי, כי הרשת שוקדת בימים אלה קמפיין רחב אשר יתמקד באסטרטגיה המחזקת את הפן הבריאותי לצד הפן האופנתי.
עוד בקבוצה, מרכז רפואי שבע עיניים לנגב, עתידים מדיקל סנטר ברמת החייל אשר עוסקים בפעילות כירורגית בכל תחומי הרפואה וכן חדר כושר לשיקום לב O2 הממוקם בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים.
קבוצת עיניים של ד"ר לוינגר הוקמה מתוך תפיסה ייחודית המשלבת תחת קורת גג אחת אופטיקה ומרכזים רפואיים, הנותנים מענה ופתרון בכל נושא הקשור לבריאות העין.
לרשת שיטות טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם בתחום, והיא נהנית מניסיון עשיר של מיטב המומחים לרפואת עיניים בארץ. רשת האופטיקה מתאפיינת בשירות ברמה הגבוהה ביותר וממבחר של משקפי ראייה ושמש של המותגים המובילים בעולם.
הרשת מעמידה לרשות לקוחותיה חדרי בדיקה לבדיקת אופטומטריסט בהם מבוצעות בדיקות ייחודיות לרשת, וכל לקוח המגיע לסניפי רשת אופטיקה עיניים הפרוסים ברחבי הארץ יופנה במידת הצורך לרופא עיניים מומחה לבדיקה מקיפה כדי לאבחן בעיות בבריאות העין בשלבים מוקדמים.
רשת אופטיקה עיניים מונה כיום 9 סניפי אופטיקה בפריסה ארצית על-פי הפרוט הבא: ירושלים: שערי העיר, מרכז העיר, קניון מלחה; תל אביב: קניון עזריאלי, קניון איילון, כיכר המדינה; חיפה: מרכז הכרמל, קריית אליעזר; באר שבע: קניון הנגב.