X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עיריית נתניה
▪  ▪  ▪

היכל התרבות של נתניה יקיים, בפעם השנייה, את פסטיבל "עיר פוגשת מוזיקה" בין התאריכים 12-16 למאי. במסגרת הפסטיבל, יערכו ברחבי העיר, אירועי הפנינג, הופעות של נגנים, קונצרטים הפתוחים לקהל הרחב ומגוון של פעילויות ומופעים מוסיקליים בבתי הספר. הפסטיבל יפתח בקונצרט חגיגי לרגל יום ירושלים, תחת הכותרת "מצדיעים לירושלים" בביצוע תזמורת הנוער הייצוגית של הקונסרבטוריון העירוני בניצוחו של מוטי מירון ומקהלת "ניצן" של הקונסרבטוריון, בניצוחה של ויטה גורביץ' והזמר דוד ד'אור.
התוכנית האומנותית של הפסטיבל, מאופיינת בגיוון ובשילוב של אמנים ייחודיים וביניהם: הפסנתרנית נגה דגן ברסיטל "שופן על הצוק" שיתקיים לציון שנת ה-200 להולדתו של המלחין והפסנתרן הפולני פרדריק שופן, הפסנתרנית נדיה פרידקובסקי באירוע "שרים אופרה" ואמנים נוספים. כמו-כן, יתקיים בשוק העירוני האירוע "נגנים עושים שוק" במהלכו יתמלא השוק בצלילים מתנגנים מבית היוצר של להקת "תפוח בדבש", המשלבת מוסיקת פולקלור שבין מזרח למערב. בנוסף, יוצגו בבתי הספר מופעים מוסיקליים איכותיים, כדוגמת המופע, "צלילים מחצר הגרוטאות", בו גיל בוהדנה ואייב דורון, במופע מוסיקלי חובק עולם, "מנגנים על מה שאתם זורקים" - צינורות ביוב, כלי הקשה מחביות, קופסאות וחומרים ממוחזרים. בנוסף, יוכלו חלק מהתלמידים לצפות ולהאזין ל"סיפורו המופלא של החליל" עם החלילנית חגית רוזמרין ול"שלום עליכם ילדים", של דמויות מסיפורי שלום עליכם בליווי שירים ומוסיקת כליזמרים אותנטית.
ראש עיריית נתניה, גב' מרים פיירברג-איכר, מסרה כי, "ההחלטה לקיים בנתניה אירועי מוזיקה ובראשם פסטיבל "עיר פוגשת מוזיקה" משקפות את המדיניות החדשה, לחשוף ולשתף את כלל תלמידי העיר בלימודי המוזיקה, תוך טיפוח גופי ביצוע - תזמורות, מקהלות והרכבים שונים - המופיעים בפני הקהילה ותורמים לה. במסגרת התוכנית החינוכית בנושא, נלמדים כיום בכל גני הילדים העירוניים, לימודי ריתמוזיקה ובנוסף מתקיימים קונצרטים מודרכים ומתבצעת העשרה מוסיקלית. בבתי הספר היסודיים מופעל פרויקט "בתי ספר מנגנים" ואילו בחטיבות הביניים ובחטיבות העליונות פועלות מגמות מוזיקה ייחודיות, המטפחות מצוינות מוסיקלית. אני מאחלת לכלל תושבי נתניה והבאים בשעריה פסטיבל שמח".

תאריך:  04/05/2010   |   עודכן:  04/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מרים פיירברג
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il