X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תשלובת החלב של תנובה
▪  ▪  ▪

תשלובת החלב של תנובה, יצרנית ומשווקת מוצרי חלב הגדולה בישראל, נערכת בהתארגנות רחבת היקף לקראת חג השבועות ומעניקה לציבור הישראלי את מיטב התוצרת, החידושים, המבצעים האטרקטיביים והמתכונים המיוחדים בכדי להפוך את חג השבועות לחוויה חגיגית מלאה של לגדול בבית ישראלי - על טהרת מוצרי החלב של תנובה.
גולת הכותרת של פעילות תשלובת החלב השנה תחת הקונספט "שבועות תנובה בגדול" - תנובה תשווק לראשונה מגוון רחב של מוצרים באריזות מוגדלות במחיר זהה למחיר אריזה רגילה. הגבינות הלבנות של תנובה, קוטג' תנובה, גבינות מלוחות תחת המותג פיראוס, פתיתי גבינה ולראשונה גם קרטוני החלב - באריזות מוגדלות עם תוספת של בין 10% ל-20% חינם.
לדברי אייל מליס, מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה: "מכירות החג מתרכזות בשבוע שלפני החג ומתעצמות בשלושה ימים האחרונים. למרות החדשנות והמגוון שאנו מציגים כל שנה, עיקר המכר בשבועות מתרכז במספר קטגוריות עיקריות - גבינות לבנות, גבינות מלוחות, גבינות מיוחדות ושמנת מתוקה, קטגוריות אלו תורמות כ-60% מהגידול במכר. תוצאות מכר חג השבועות בשנים האחרונות מציגות גידול של כ-50% בשבוע החג לעומת שבוע רגיל. כפי שעולה מנתוני סטורנקסט, תנובה מובילה את המכר כל שנה ואנו בטוחים כי גם השנה נציג תוצאות דומות".
מוצרי חג מיוחדים:
כמדי שנה, תנובה משיקה מוצרים ייעודיים לחג. השנה יוצאת תשלובת החלב עם מגוון מוצרים חדשים וחדשניים, ביניהם: גבינה לבנה בטעם של פעם, ערכה חדשה להכנת פשטידה, גבינת שמנת נפוליאון בטעם בצל, מגוון מוצרי יופלה בטעמי עוגות לצד מוצרי חג מסורתיים כמו ערכה להכנת עוגת גבינה עם פירורים, מלית גבינה לבלינצ'ס, ומגוון גבינות חדשות בחגיגת "שוק הגבינות" של תנובה.
לדברי ענת גרוס שון, מנהלת חטיבת השיווק של תשלובת החלב: "לצד המכר הגבוה של קטגוריות הגבינות ושמנת מתוקה לבישול ואפיה, קיים צורך בפתרונות איכותיים ומהירים לאירוח, ובדיוק בשל כך אנחנו פיתחנו ערכה חדשה להכנת פשטידה וכמובן לצידה מציעים את הערכה להכנת עוגה הזוכה לתשבחות ומכירות גבוהות מדי שנה.
מוצרים חדשים:
גבינה לבנה בטעם של פעם:
לראשונה בשבועות חדשנות בקטגוריה המסורתית גבינה לבנה - גבינה בטעם של פעם הינה בעלת טעם עשיר, ייחודי ומפנק לצד מרקם חלק ומלא וכל זאת ב-5% שומן בלבד. תהליך הייצור המסורתי הנעשה באמצעות טפטוף איטי בשקים מקנה לגבינה את הטעם הנוסטלגי. גבינה לבנה בטעם של פעם מיוצרת אף היא מחלב ומלח ותשווק בגביע המכיל 225 גרם, בעיצוב פרימיום בולט, המשדר את השילוב המנצח של טבעיות וטעם של פעם. המוצר החדש זכה לציונים גבוהים במבחני טעימה. השקה זו מלווה את קמפיין גבינות תנובה תחת המסר "לגדול טבעי". כשר למהדרין. מחיר מומלץ לצרכן: 6.80 שקלים.
חגיגת "שוק גבינות":
כמדי שנה, הצרכן הישראלי מעשיר את שולחן החג במגוון גדול ומרגש של גבינות מיוחדות כדוגמאת מוצרלה, קצקבל צדר ועוד. מבחר פלחי גבינות גורמה לאירוח במשקל אחיד ובמחיר אטרקטיבי במיוחד של עד 9.99 שקלים לפלח גבינה. השנה מחדשת תנובה ומצרפת לחגיגת הגבינות המיוחדות שתי גבינות נוספות: גבינת קממבר וגבינת פרומעז.
ערכה להכנת פשטידה:
השנה תנובה משיקה ערכה חדשה וחדשנית להכנת כל פשטידה. רק מוסיפים ביצים, קמח ואיזה ירק שרוצים ומקבלים פשטידה נפלאה בקלי קלות! לאירוח נוח, טעים וקל. הערכה מכילה בלילת גבינה מתובלת ובצל מטוגן. כשרות: הרב וייטמן. במשקל 750 גרם. מחיר מומלץ: 19.5 שקלים.
יופלה באים ליהנות גם בשבועות!
מארז זוגי חדש - יופלה און טופ (on top) גביע יוגורט בטעם עוגת גבינה עם תותים ועליו פירורי עוגיות - עוגת גבינה מעולה בגביע! מארז זוגי. כשרות הרב וייטמן. מחיר מומלץ למאגדת: 9.6 שקלים.
מארז יופלה עוגת גבינה ולימון ועוגת גבינה ותות. מאגדת הנחה הכוללת 2 גביעי יופלה עוגת גבינה ולימון ו-2 גביעי יופלה עוגת גבינה ותות ב-15% הנחה, למאגדות מצורף מתכון להכנת עוגת גבינה יוגורט תות או לימון. מחיר מומלץ לצרכן: 14.86.
נפוליאון עם בצל מטוגן - חדש!
טעם חדש ונפלא לסדרת מוצרי גבינות השמנת מסדרת "נפוליאון" לגיוון שולחן החג: נפוליאון בצל מטוגן. לשימוש במגוון מתכונים, להגשה כגיוון במגש גבינה או כממרח על פרוסת לחם או קרקר. כשר למהדרין. במשקל 225 גרם. מחיר מומלץ: 10.34 שקלים.
בנוסף, כמדי שנה ישווקו מוצרי החג הוותיקים והמסורתיים להם ממתינים הצרכנים בכל חג: ערכה להכנת עוגת גבינה עם פירורים, מלית גבינה לבלינצ'ס ועוד.
מבצעי תשלובת החלב של תנובה:
שבועות תנובה בגדול
השנה תנובה נותנת יותר! עשרות אחוזים בחינם! אריזות מוצרי החלב המובילים שכולנו מכירים גדלו בעשרות אחוזים אך המחיר נשאר אותו הדבר!
מוצרים מוגדלים בקטגוריית החלב:
סדרה של 6 מוצרי חלב - בראשם המוצר הנמכר ביותר בישראל - חלב טרי 3% ומשקאות חלב מועשר וחלב בטעם של פעם בתוספת 10% מתנה.
  • מוצרים מוגדלים בקטגוריית הגבינות הלבנות והקוטג': בין 10% ל-20% תוספת מתנה.
  • מוצרים מוגדלים בקטגוריית המלוחות, ביניהן, בולגרית פיראוס, צפתית ופטה - 20% תוספת מתנה באריזה המוגדלת ללא שינוי במחיר.
  • גם פתיתי עמק באריזה מוגדלת: 10% תוספת לאריזות פתיתי עמק ו-20% תוספת לאריזת פתיתים מיוחדים לפיצה.
מבצעי חג נוספים שיובילו את החג:
  • קנה מוצר ממגוון גבינות "פיראוס" והשני בחצי מחיר בלבד.
  • מאגדת זוג קוטג' 9% 250 גרם ב-15% הנחה.
  • מאגדת זוג גבינה לבנה 5% 500 גרם ב-30% הנחה.
  • מאגדת 3 יחידות שמנת מתוקה ב-25% הנחה.
  • מאגדת 3 יחידות קצפת צמחית ב-20% הנחה.
  • מגוון גבינות פיראוס במעדניה ב-2.99 שקלים לק"ג.
חוברת מתכוני שבועות:
כבכל שנה, מפיצה תשלובת החלב של תנובה חוברת מתכונים מיוחדים לשבועות. בהתאם למסורת, בשיתוף פעולה עם מגזין "על השולחן" גם השנה תצורף חוברת המתכונים הביתית לעיתונים היומיים ותכלול מגוון מתכונים המעבירים את חוויית החג והאווירה המשפחתית הישראלית - מעולם החוויות של "לגדול בבית ישראלי".
תמיכה תקשורתית:
תנובה ממשיכה את מהלך המיתוג ולקראת שבועות, מעלה קמפיין חדש לקטגורית הגבינות הלבנות, באמצעות מקאן אריקסון. הקמפיין מעביר באופן וויזואלי את חווית הבית הישראלי בדגש על "לגדול טבעי בבית ישראלי" - טיולים ברחבי הארץ, קטיף תפוזים ישר מהעץ ואכילת ירקות טריים מהגינה. כל הסיפורים המופיעים בקמפיין מעבירים את מסר הטבעיות של הגבינה הלבנה של תנובה, ה"עשויה מחלב ומלח".
במסגרת הקמפיין תמיכה ייעודית ל"גבינה בטעם של פעם" המתמקדת בהנאה מטעמה ומרקמה הנפלאים של הגבינה. הקמפיין מיועד לעלות לאוויר ב-30.4.
שוק מוצרי החלב בישראל 2009:
היקף שוק החלב בישראל עומד על כ-7.3 מיליארד שקלים שנתי. תנובה מובילה את שוק מוצרי החלב עם נתח שוק של כ-58.7% ב-2009. ברבעון ראשון 2010 נ"ש תנובה 57.8%.
קטגוריות חג אופייניות (על-פי נתוני סטורנקסט):
גבינות רכות וקוטג':
היקף שוק הגבינות הלבנות והקוטג' ביחד ב-2009 עומד על מעל 1.1 מיליארד שקלים, 47.6 אלפי טונות. (מפוצל 2009: רכות = 564 מש"ח / 22,870 טון, קוטג' = 614 מש"ח / 24,690 טון) YTD 2010: רכות = 137 מש"ח / 5,650 טון, קוטג' = 153 מש"ח / 6,020 טון. חלקה של תנובה ברכות+קוטג' במצטבר 2010 - 67.3% כספי, 67.1% כמותי. חלקה של תנובה ברכות במצטבר 2010 - 59.1% כספי, 60.2% כמותי.חלקה של תנובה בקוטג' במצטבר 2010 - 74.6% כספי, 73.6% כמותי.
שוק הגבינות המלוחות:
היקף שוק 2009 הגבינות המלוחות בישראל עומד על 460 מיליון שקלים ו-8,637 טון שנתי. חלקה של תנובה עם המותג פיראוס עמד במצטבר 2010 39.9% כספי, 38.1% כמותי. התפלגות מכירות גבינות מלוחות 2009: 62.9% נ.ש. כספי נצרכות מהמדף ו-37.1% במעדנייה. (YTD 2010 - 62.2% כספי מדף, 37.8% כספי מעדניה).
גבינות צהובות ומיוחדות:
היקף שוק גבינות קשות מחלב בקר וחלב צאן ב-2009 עומד על 17,154 טון שהם כמיליארד שקלים. נתח השוק הכספי של גבינות צהובות תנובה ב-2010 נ"ש כספי 88.9% עם מותגי עמק, גלבוע וגוש חלב, הכמותי 87.2%. גבינת עמק לייט הולכת וצוברת תאוצה משנה לשנה.
שמנות מתוקות:
היקף השוק: 168.3 מיליון שקלים, 6,017 ליטר בשנה. תנובה מובילה את הקטגוריה הכוללת לצד מוצרי השמנת המתוקה גם קצפת צמחית פרווה, עם נתח שוק ב 2010 נ"ש כספי 80.9% וכמותי 81.1%.

תאריך:  05/05/2010   |   עודכן:  05/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות
לחץ כבד בהר מירון  /  עידן יוסף
כסו את הקרשים - גשם יירד בל"ג בעומר  /  עידן יוסף
לקראת ל"ג בעומר: שימרו על כללי זהירות  /  גלית יצחק-אוגנוב
בר-כוכבא - גיבור או בריון?  /  זאב בן-יוסף
לג המנגל?  /  ציפי לידר
הוא היה גיבור: בר כוכבא ול"ג בעומר  /  דרור אידר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il