X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תגלית
▪  ▪  ▪

אירועי "אל ישראל" – אירועי העשור של ארגון תגלית התקיימו ביום ג' ב-4 ערים ואתרים ברחבי מדינת ישראל ויצרו מפגשים של אלפי משתתפי תגלית עם אלפי ישראלים סטודנטים חיילים ועובדי ומנהלי חברות היי-טק.
בראש העין נחשפו המשתתפים לייחודה של ישראל כמקום המשלב מסורת עתיקה לצד מודרנה. משתתפי תגלית פתחו את היום בצעידה ולאחר מכן בהשתתפות טקס חינה תימני מסורתי. מהטקס המסורתי המשיכו המשתתפים למטה חברת פרטנר. לאחר קבלת פנים זכו המשתתפים לסקירה מצד הנהלת החברה שהציגו בפניהם את אופן פעילותו של מותג בינלאומי מוכר כחברה ישראלית מובילה. בפני המשתתפים הופיע המשנה למנכ"ל החברה מר אלי גליקמן שחשף בפניהם את סיפורו האישי כמנהל בכיר ומפקדה לשעבר של שייטת 13.
בלוד נחשפו המשתתפים לנושא הרב-תרבותיות המאפיין גם את ישראל. המשתתפים ביקרו במשולש השלום המייחד את העיר בו שוכנים זה לצד זה בית-כנסת מסגד וכנסייה וכמו-כן להרצאה מפי ראש העיר וקצין חינוך ראשי לשעבר מר אילן הררי. אירועי EL-ISRAEL בעיר המשיכו בסיור וחפירה ארכיאולוגית באתר החאן בהדרכתו של הארכיאולוג יובל גדות. את ביקורם בעיר חתמו המשתתפים בצעידה לקונסברטריון העירוני וצפייה במופע של להקת ראפ מקומית.
משתתפי המסע ברעננה החלו את יומם בביקור בחברת נייס, שם נפגשו עם מנכ"ל החברה מר זאבי ברגמן, ועם עובדי החברה, שהציגו בפניהם את מוצריה המיועדים לשוק הארגוני ולשוק האבטחה והביטחון. המוצרים עוסקים בין השאר במתן פתרונות לעסקים וארגונים ביטחוניים ומסייעים בשמירת הביטחון באתרים בולטים בארצות המקור של משתתפי תגלית.
מפגש מרגש במיוחד התקיים בין עובדי החברה שהם עולים חדשים מארצות המקור של המשתתפים וחלקו עימם את חוויות על קליטתם בארץ וכמו-כן שמעו ממשתתפים את רשמיהם מהסיור הלימודי. המשתתפים המשיכו לאחר מכן לצעידה ברח' אחוזה - רחובה המרכזי של רעננה. במהלך הצעידה חברו באופן בלתי-מתוכנן תלמידי בית-ספר מקומי רבים שאף הזמינו את המשתתפים להיכנס ולהתארח בבית-הספר המקומי.
בראשון לציון נפתחו אירועי El-Israel במפגש משותף עם סטודנטים במכללה למינהל - המסלול האקדמי, על אודות הקשר בין ישראל לתפוצות. לאחר מכן המשיכו המשתתפים לעבר המרכז בעיר לצפייה במופע מיוחד של להקת העיר הייצוגית שאורגן עבורם. חלק ממשתפי המסע ביקרו כמו-כן במכון הוולקני וזכו להיחשף להיותה ישראל כמובילה של חדשנות בתחום הביוטכנולוגיה.
ארגון תגלית הוקם לפני 10 שנים כדי להביא לישראל צעירים יהודים מכל רחבי העולם בגילאים 18-26, אשר לא ביקרו מעולם בישראל, לחבר אותם לשורשיהם היהודיים ועם זאת לתת להם אפשרות להכיר את החברה הישראלית. במהלך 10 שנות פעילותו הביא ארגון תגלית לישראל למעלה מרבע מיליון יהודים צעירים לישראל ופעילויותיו הצליחו ליצור שינוי של ממש בשמירת הזהות היהודית בקרב הצעירים היהודיים החיים בתפוצות ואף שינה את היחס למדינת ישראל בקרב סטודנטים יהודים ברחבי העולם. אל הצעירים האלו הצטרפו כמלווים למעלה מ-50,000 חיילי צה"ל מהיחידות המובחרות ביותר.

תאריך:  12/05/2010   |   עודכן:  12/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il