X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מדיטק חולון
▪  ▪  ▪

"קפל בזמן", הכינוס הישראלי השני לאופנה וטקסטיל יתקיים השנה בימים ד'-ה', 23-24 ביוני במוזיאון העיצוב חולון, מתחם המדיטק בשיתוף איגוד תעשיות הטקסטיל והאופנה בהתאחדות התעשיינים.
בערב הפתיחה של הכינוס, 23.6.10, תתקיים הרצאה של אורחת הכינוס הראשית - לי אדלקורט (Li Edelkoort), במוזיאון העיצוב חולון.
אדלקורט המכונה "ארכיאולוגית של העתיד", היא חזאית הטרנדים המשפיעה ביותר בתחומי האופנה, הטקסטיל, המזון, הפרחים, הקוסמטיקה והרכב בעולם. היא הפכה את חיזוי הטרנדים למקצוע.
בתור מו"ל של המגזינים view ו-review on color, היא מרצה בינלאומית לעיצוב, אוצרת תערוכות עיצוב בעולם כולו וזוכה בהכרה מתמשכת על עבודתה ועל ההשראה שהיא מספקת ליוצרים בתחומים שונים (מגזין Time הכתיר אותה כאחת מ-25 האנשים המשפיעים בעולם בתחום האופנה, המגזין Icon הכתירה כאחד מ-30 האנשים המשפיעים ביותר בתחום העיצוב ועוד).
הרצאתה הראשונה תעסוק בסגנון חיים ועיצוב בשנת 2012, תוך התייחסותה לסוג חדש של עקביות חברתית וסגנון קולקטיבי שהופיעו לאחר המשברים שהתרחשו בתחילת המאה ה-21. טרום הרצאתה, יתקיים קוקטייל חגיגי ותתאפשר צפייה ראשונית בתערוכה "Senseware - Tokyo Fiber".
יום הכינוס השני, 24.6.10, יתקיים במתכונת של יום מלא של הרצאות מליאה ויעסוק במיפוי התנהגות צרכנים, הבנת כיוונים חברתיים ועסקיים חדשים ומגמות של התפתחות טכנולוגית מהירה לצד תפישת עולם סביבתית ומקיימת תוך הצצה לעתיד. מטרת הכינוס הינה לשמש במה מקצועית לדיון בסוגיות ובנושאים האקטואליים של ענף האופנה בישראל ובעולם.
את חלקו הראשון של היום השני של הכינוס "קפל בזמן", שיתייחס לנושא של 'עבר, הווה, עתיד', תפתח לי אדלקורט עם הרצאה בה תובא אנליזה שערכה לטרנדים עתידיים באופנה וטקסטיל לחורף 2011 ובכך, תחשוף בפני המשתתפים את המכאניזם המוביל להבנת תהליך יצירת גוף הידע המקדים, החוזה הלכי רוח כשנתיים מראש: "כי אין יצירה בלי ידע מוקדם, ואף מוצר אינו יכול להתקיים בלי עיצוב".
בכינוס תתקיים מחווה לרות דיין ולמפעל היצירתי והמקורי ביותר של ישראל בשנות ה-50-70 - "משכית", כביטוי לקשר ההדוק בין עבר ועתיד.
חלקו השני של הכינוס ייתן דגש על 'עיצוב, שיווק ומה שביניהם' במסגרתו יתקיים רב-שיח בנושא "מכאן ומשם - על עולם של רשתות ומותגי אופנה", בו ייקחו חלק מנהלי חברות אופנה וקניונים בדיון שיעסוק בהבנת התנהגות צרכנים עתידית.
בהמשך, מר אילן בז'ה, מנכ"ל TAG WOMAN, ידבר על 'המעצב כמנהל'. אחריו יעלה מעצב האופנה קוסוקו טסומורה (Kosuk Tsumura), יפן, העושה שימוש בחלק מעבודותיו בסיבים מסוג Flextar, אריג לא ארוג, המתכוונן לעיצוב לבוש. בעבודותיו הוא עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובראייתו את הבגד כ"בית האולטימטיבי", הוא מהדק את הקשר שבין האנושי לטכנולוגי. עבודתו "עריסת פקעת" היא אחד ממוצגי התערוכה במוזיאון העיצוב.
אלבין קיילין (Albin Kalin) מנכ"לה לשעבר של חברת הטקסטיל השוויצרית Rohner Textiles, יספר בכינוס כיצד קיבל לידיו חברה על סף סגירה והצליח תוך פרק זמן קצר להעלות את רווחיה ב-30%, להוריד עלויות ייצור באופן דרמטי ולייצר את האריג המסחרי הראשון שיושם על-פי עקרונות שיטת Cradle to Cradle - המאפשרת ייצור מוצרים בטוחים ב-100% לאדם ולסביבתו. קיילין שימש גם כמנכ"ל החברה האירופאית EPEA הנמצאת בבעלותו של פרופ' מייקל בראונגארט אבי שיטת Cradle to Cradle. כיום קיילין הוא מנכ"ל EPEA שוויץ ומנהל את תחום הטקסטיל בחברת EPEA העולמית.
את הכינוס ינעל קניה הארה (Kenya Hara), יפן, מעצב ואוצר התערוכה השנייה במוזיאון העיצוב חולון Senseware I Tokyo Fiber בהצגת הרעיונות שעומדים בבסיס התערוכה, שתפתח באותו סופשבוע במוזיאון. תשומת הלב בתערוכה מתמקדת בסיבים מלאכותיים כמדיום המגרה את החושים ומעודד מעשי יצירה וכפי שמגדיר זאת הארה: "נקודת המפגש בין מעשי אדם וכוחות הטבע דומה לקו המים, תהליך היצירה נסב סביב המחשבה על ארגון האופן שבו הם חוברים יחדיו".
יועצת אקדמית לכינוס, לאה פרץ, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. הכינוס מתקיים ביוזמת אגוד תעשיות הטקסטיל והאופנה בהתאחדות התעשיינים, מדיטק חולון, מתחם תרבות יוצר ומוזיאון העיצוב חולון ובחסות עיתון הארץ-דה מרקר.
קפל בזמן - הכינוס הישראלי השני לאופנה וטקסטיל - 2010. 24-23 ביוני 2010, מדיטק חולון. לפרטים ורכישת כרטיסים: אקספרו 03-6962143. או באתרי הכינוס: www.dmh.org.il או www.expro.co.il.

תאריך:  17/05/2010   |   עודכן:  17/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל אפרתי
- הודעה מטעם אלגו השקייה
מיטל רוזנר-בנור
- הודעה מטעם הגן הבוטני בגבעת רם בירושלים
מרסל הדר
- הודעה מטעם מועצה מקומית גן-יבנה
יערה קדוש
- הודעה מטעם עמותת ספיישל אולימפיקס
ציפי אקשטיין
- הודעה מטעם מלון אלגרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il