X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרסום בן-נתן
▪  ▪  ▪
ענת בן-נתן [צילום: יח"צ]

חברת המזרח יבואנית לנדרובר, יוצאת בקמפיין חדש לריינ'גרובר ספורט דגמי 2010, באמצעות פרסום בן-נתן. תקציב הפרסום המלא של יצרנית הרכב לנדרובר, הנאמד בכ-6 מיליון שקלים בשנה, עבר לפרסום בן נתן, וזהו הקמפיין הראשון במשרד החדש. תקציב הקמפיין הנוכחי כ-1.5 מיליון שקלים.
הקמפיין ממצב את הריינגרובר כרכב היוקרה של יצרנית רכבי היוקרה שטח. הקמפיין מציג את הניגוד בין החזות היוקרתית והמאופקת של הרכב, ליכולות הכביש שטח המעולות, של מותג השייך גנטית ליצרן העל של רכבי השטח, לנדרובר. הקמפיין עושה שימוש בחיות אצילות שחזותן אינה מעידה על הפראות והכוח שיש בהן בהסתערות. הסלוגן המלווה את הקמפיין - ריינגרובר ספורט. מי שיודע, יודע.
הקמפיין ירוץ בשלטי חוצות, קירות, עיתונות כלכלית ומגזינית ופעילות אינטרנט מקיפה.
קרדיטים: סמנכ"ל שיווק ומכירות לנדרובר, רמי וקסמן; מנהל קריאטיב, מולי הלפמן; מנהל ארט, דודו הרוש; סופרווייזר, דודי דבוש.

תאריך:  20/05/2010   |   עודכן:  20/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il